Pokyny pre Tiddlywinks

Tiddlywinks sa stala populárnou vo viktoriánskom Anglicku , a dostane jeho meno z britského slangový termín pre nelicencované založenie pitie . Hral medzi dvoma jednotlivcami alebo dva tímy , hráči držať na disku , ako strelca , že stlačíte dole na okraj kruhového disku, čo spôsobuje disk otočiť a , v ideálnom prípade , pozemok v centre šálke . Hra bola pôvodne pre dospelých , ale neskôr prišiel byť videný ako detská hra . Dnes je obľúbený u študentov vysokých škôl, najmä tých v Anglicku Cambridge a Oxford vysokých škôl a Harvardu a MIT v Spojených štátoch . Hráči

V hre dvoch hráčov, každý hráč dostane dve farby figúrok , buď červenej a modrej alebo zelenej a žltej . Keď štyria hráči hrajú , každý dostane farbu, ale hráč , ktorý si zvolí červená bude partnermi s hráčom , ktorý má modré . Žltý hráč je partnerom zelená prehrávača .
Figúrok

Existuje šesť plastové disky každý zo štyroch farieb , ktoré sú označované ako “ žmurknutie “ . K dispozícii sú štyri strelci , zvanej “ squidgers “ , ktoré sa používajú na lisovanie na okraji disku, čo spôsobuje , že sa disk otočiť do vzduchu . Rohož sa umiestni na hraciu plochu ( zvyčajne na stole ) . Malý , plastový alebo sklenená banka , s názvom “ hrniec “ , je cieľ , do ktorej sa hráči snažia hodiť svoje žmurknutia .
Kto začína

začať, hráči musia držať “ squidgy – off “ , alebo súťaž o to , kto bude hrať ako prvý . Umiestnite hrniec v strede rohože a majú každý hráč umiestniť svoje mrknutie v samostatnom rohu rohože za štartovej čiare . V smere hodinových ručičiek , modré mrknutie v prvej zákrute , zelené sú v druhom , potom červená a žltá . Každý hráč si vezme zase pomocou svojho squidger pokúsiť sa otočiť jednu zo svojich žmurknutia do hrnca . Hráč , ktorý dostane svoj ​​odkaz do hrnca alebo najbližšej banku , sa dostane do hry ako prvý . Winks sa vracia do východiskovej polohy za štartovou čiarou .
Hranie

Prehrať pohybmi v smere hodinových ručičiek . Prvý hráč sa snaží získať jej odkaz do hrnca . Ak to urobí , ona ide znova . Ak vzkaz vyletí mimo podložku , hráč musí umiestniť späť na podložku na rovnakom mieste to bolo .
< P > Prvý hráč získať všetkých šesť svojich žmurknutia do banku vyhráva . Pre tímy , iba jeden z partnerov potrebuje získať všetky jeho mihnutia vo vyhrať pre tím .
< P > Časové limity sú niekedy nastavené , obvykle okolo 20 do 25 minút .
Terminológia

odkaz, ktorý pristane v potu sa nazýva “ črepníkových odkaz “ a nie je odstránený z hrnca .

“ squopping odkaz “ je odkaz, ktorý prišiel do pôdy zvisle na iné žmurknutia . To nie je možné prehrávať , kým sa zrazila zadarmo iného žmurknutia .
< P > “ squopped odkaz “ je vodorovná odkaz pod ním squopping žmurknutia . To sa nedá prehrávať , kým squopping odkaz sa zrazil ju .
< P > “ free odkaz “ je ten , ktorý nie je v hrnci alebo squopped alebo squopping . Jedná sa o typ žmurknutím , ktorý možno prehrávať .
< P > Keď sú všetky žmurká jednej farby sú v banku , ktorá farba je “ potopil sa . “
< br >

Pridaj komentár