Či už sa hrá na inom serveri , alebo beží ich vlastné , “ Unreal Tournament 3 “ hráči chcú čo najlepší možný výkon z ich systémov . Hlboko v konfiguračných súboroch je nastavenie , ktoré určujú veľkosť vyrovnávacej pamäte . Na strane klienta , čo má vplyv na maximálny počet súborov , ktoré možno stiahnuť z herných serverov , ako sú mapy , textúry a zvuk . Takže s malou veľkosťou vyrovnávacej pamäte klienta , súbory musia byť znovu stiahnuť zo serverov , akonáhle prekročí maximálnu nastavenej vyrovnávacej pamäte . Na strane servera , nastavenie veľkosti vyrovnávacej pamäti sa zmení , koľko systémovej pamäte pridelená herný server . Návod
Mapa Stiahnuť Cache
1
Otvorte priečinok “ Unreal Tournament “ , potom “ UTGame “ a “ Config . “ Potom dvakrát kliknite na súbor “ UTEngine.ini “ .
2
Prejdite nadol na “ [ Core.System ] “ časti .
3
Edit vstup pre “ StaleCacheDays = X , “ meniace sa “ X “ do počtu dní , ktoré chcete nepoužívané súbory zostanú v systéme , než sa dostane automaticky zmazané .
4
Upravte položku “ MaxStaleCacheSize = X , “ zmena“ X “ na nové celkové maximálna veľkosť súboru pre nepoužívané súbory , v MB .
5
Upravte položku “ MaxOverallCacheSize = X , “ zmena“ X “ do nového celková maximálna veľkosť súboru pre všetky stiahnuté súbory , v MB .
6
Zatvorte okno , a potom kliknite na tlačidlo “ Áno “ pre uloženie zmien .
server – side Cache
7
Otvorte priečinok “ Unreal Tournament “ , potom “ UTGame , “ a “ Config . “ Potom dvakrát kliknite na súbor “ Unreal.ini “ .
8
Prejdite na “ [ Engine.GameEngine ] “ sekcia .
9
Upraviť “ CacheSizeMegs = X , “ mení na “ X “ na množstvo systémovej pamäte venovať na herný server .
10
zatvorte okno . Kliknutím na tlačidlo “ Áno “ , keď budete vyzvaní na uloženie zmien .