Ako vytvoriť znak majstrov

Champions bol jedným z prvých superhrdinu hry na hrdinov a je vlajkovou loďou hra hrdina systému role – hrať hry . Opiera sa o systém bodového založené na priradenie znakovej schopností , čo hráčom vlastné grafické znaky v rámci limitov stanovených Game Master ( GM ) . Veci , ktoré budete potrebovať
Hero System Pravidiel
Hero Designer pre tvorbu charakteru softvér ( voliteľný )
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

určiť , aký druh znaku , ktorý chcete prehrať . V superheroic kampani , znaky môžu byť tehly ( silné postavy ) , energetické projektory ( shoot energetické výbuchy ) , majstrami ( použitie superweapons ) , bojových umení ( majstri bojových zručností ) a Mentalists ( čítanie , kontrolu a zaútočiť na myseľ ) . Niektoré znaky môžu zmiešať triedy , ako je Superman , ktoré majú obe super pevnosť a tepelné videnie .
2

Zistite si od GM , koľko postáv bodov budete musieť budovať svoju postavu a ako môžu byť použité . Typicky , bude GM uložiť maximálny počet bodov minúť , koľko musí byť v rovnováhe s nevýhody , a ako silné útoky a obrany môžu byť .
3

Priradenie bodov na vašej postavy Charakteristika ( prírodné atribúty ) v súlade s koncepciou , ktorú ste zvolili : . tehly by zvyčajne majú vysokú pevnosť , fyzickej obrany , zotavenie a Stun , zatiaľ čo bojových umení by malo mať vysokú obratnosť a rýchlosť , a Mentalists by mal mať vysoký ego a zvyčajne vysokú prítomnosť a pôvab
Stránka 4

Prideliť body svoje zručnosti , ktoré predstavujú znalosti alebo školenie postavy . Väčšina zručnosti môžu byť na základe vlastností ; tým viac bodov investovaných v zručnosti , lepšia postava je v tom ( zástupcovia vyššiu maximálnu role úspech ) . Niektoré zručnosti , ako je Breakfall alebo tímová práca , sú užitočné v boji , kým iné zručnosti , ako je Inventor alebo záchranár , je vhodnejšie pred alebo po nej . Niektoré zručnosti , ako sú bojové umenia manévre , aby postava bojovať lepšie počas boja .
5

distribuovať body na požitky ( požitky) , špeciálnych výhodách charakter teší , a talenty , neobvyklých postáv schopností . Výhody môžu byť často odstránené v prospech role – playing , zatiaľ čo Talents môže zlepšiť schopnosť vykonávať určité zručnosti , ako je napríklad použitie Talent Double spájané s cieľom zlepšiť hadí muž Zručnosť roll .
6

prideliť body na mocnosťami postavy v závislosti na charaktere koncepcií a zamýšľané špeciálny efekt . Právomoci sú uvedené obecné názvy ; špeciálny efekt určuje , čo Power vlastne robí : Svetelná kúpi buď výbuch energie alebo viacdňové Killing útok reprezentovať budú môcť hodiť valcové energie plazmy na ciele , v závislosti na tom, ako veľkú škodu , že chce robiť . Sily môžu byť modifikované Výhody nechať ich robiť viac vecí ( zvýšenie bodu náklady na ) , Obmedzenia pre obmedzenia , kedy a ako môžu byť použité ( bod zníženie nákladov na ) , a umiestnené do rámcov , aby kúpu viac právomocí pre menej bodov .

7

Daj charakter sadu nevýhody vyvážiť ďalšie body vynaložené na zručnosti , pôžitky , talentov a síl . Nevýhody by mala byť založená na charaktere koncepcie a mala by pomôcť definovať znak , nezaradené iba pre body .
8

Prezentujte svoj ​​charakter pre schválenie GM a vykonať zmeny GM chce , aby sa zmestili znak do svojej predvolebnej kampane .

Pridaj komentár