Dungeon Kocky Monsters Pravidlá

Dungeon Kocky Monsters je dosková hra založená na anime a manga série Yu – Gi – Oh ! . Táto hra kombinuje stratégiu a ciele šach s hrdinami a svet – Vytváranie prvkov Dungeons and Dragons . Rovnako ako šach , DDM jamy dvaja hráči proti sebe v turn – based boja napadnúť jedného kusa ; Hra končí , keď jeden hráč porazí iný netvor Pána . Zariadenia

DDM zahŕňa všetky časti potrebné pre hru . Hracia doska sa skladá z obdĺžnikového série tašiek , ktorá je 13 dlaždice široká a 20 dlažba dlho . Hráči postaviť väzenie umiestnením Tetris – kus v tvare steny . Pätnásť kocky každá obsahuje symbol na každej strane ; tieto symboly predstavujú hrebene . Desať figúrky znázorňujú monštrá a zodpovedajúce karty dať útok , život a obrana bodové štatistiky týchto monštier . Iná figúrka predstavuje Monster Pána . Počítadlo umožňuje hráčom na vedomie počet hrebeňov , ktoré v súčasnej dobe disponujú na začiatku a po každom ťahu a poškodeniu merača predstavujú akékoľvek škody spôsobené na monštrá , alebo Monster Pána .
Setup

Každý hráč nastaví jeho monštrum lorda na zodpovedajúce biele dlaždice na jeho konci dosky . To sú len kusy , ktoré sedia na palube na začiatku hry . Hráči začínajú v ich počítadlo hrebeň čítača bez hrebeňov . Kocky zostanú v zdieľanom fondu , z ktorého jeden hráč môže čerpať , a monštrá všetkých odštartovať dosku , pretože žiadny z hráčov povolal im ešte . Doska začína bez bossa múrov . Hráči by mali hodiť mincí , váľať kocky , alebo použiť nejaký iný spôsob určiť , kto začne ako prvý .
Ukázalo

Na začiatku každého kola , hráč vyberie tri z 15 kociek valiť a guľou sem . Kombinácia týchto symbolov môže dať hráčovi možnosť privolať monštrum , zaútočiť na svojho protivníka monštrum , pohybovať monštrum , zoslať monštrá magické kúzlo alebo použiť svoju špeciálnu schopnosť alebo pasca oponenta monštrum . Či už hrebene kocky zobrazenie určiť , čo hráč môže robiť v tomto poradí a následné otočenie , pretože hráči nemajú na použitie ihneď hrebene a môžete nahrávať nepoužité hrebene na počítadlo . Ak hráč privolá monštrum , musí sa takisto stanovia na dungeon stenu pre to , aby štát a pohybovať sa na všetkých úrovniach .
Progression

cieľom DDM je zabiť oponenta monštier Pána . Akonáhle hráč privolá monštrum , môže sa udržať , ktorým sa ustanovujú steny pre to , aby ďalej smerom k nepriateľovi netvora Pána a používať Advance hrebene ho dopredu posunúť na dlaždice palube . Každý hráč môže použiť aj útok hrebeň , aby ich monštrá útoku monštrá oponenta alebo Monštrum Pána . An výsledky útok na škody na monštrá na základe útočných bodov útočiace monštrá mínus obranných bodov brániaceho monštrá . Hráči sledovať zdravie monštrá s žetón zranenia a niektoré kúzla môžu liečiť monštrum .
Ukončenie

Každé monštrum Pán disponuje troch životov . Monštrum , musí sedieť na námestí v tesnej blízkosti súperovho monštrá Pána , aby ho napadnúť . Monštier Pán nemá žiadne obranné body , ale môžete presunúť jeden štvorec naraz v ľubovoľnom smere bez nutnosti akejkoľvek Advance hrebene a môže spôsobiť 10 bodov zranenia na monštrum bez použitia útoku hrebeň . Každý úspešný útok na súperovho netvor Pán odstráni jeden zo svojich životov . Po troch úspešných útokov , netvor Pán umiera a súper vyhráva .

Pridaj komentár