štipce & Marbles Pravidlá

Štipce & Marbles je dosková hra , ktorá ide pod rôznymi menami , ako je Joker guličky , kolíky a žolíky , a žolíky a Marbles . V Štipce & Marbles , hráči musia pretekať guličky okolo drevenej doske . Počet miest mramoru môže pohybovať sa riadi hracie karty , ktoré hráč hrá v poradí . Potom, čo jeden hráč má všetky svoje guľôčky v “ koncovej zóne “ , hra je u konca . Základné pravidlá

kolíky a guličky môžu byť prehrávané o dva až osem hráčov a môžu byť prehrávané v tímoch , ak štyri alebo viac hráčov v hre . By mali byť použité aspoň dva balíčky hracích kariet ; viac by mala byť použitá v prípade , že sú štyri alebo viac hráčov ( typicky tri paluby používané pre hry so štyrmi až šiestimi hráčmi a štyri paluby sú používané s ôsmich hráčov hier ) . Hráči sedia na strane dosky , ktorá zodpovedá farbe guličiek , ktoré hráč používa . Štartové priestor je určený pre cross – tvarované kolíky , v ktorej hráči mali umiestniť svoje farebné guľôčky .

Vyrovnať päť kariet pre každého hráča . Vyberte si niekoho , kto ( valcovaním kocky alebo výberom najvyššiu kartu z balíčka ) . Začínajúci hráč vykoná nasledujúce akcie : prvý, doberá si novú kartu z balíčka ; druhý , hrá karty a pohybuje sa v závislosti na karte ( pozri nižšie ) .
Marble hnutia

Ako bolo uvedené vyššie , všetci hráči začínajú s piatimi guličkami na štarte zóny a ruka z piatich kariet . Pred tým , než hráč môže presunúť guličku , musí hráč hrať eso kartu . Eso karty umožňujú hráč urobiť dve veci : presunúť mramorovú jednu medzeru alebo uvoľniť mramoru od štartovej zóny . Ak hráč nemá eso , hráč musí odhodiť kartu a počkajte , kým sa jeho alebo jej budúceho kola . Akonáhle hráč má guličku na hracej doske , môžu hrať ďalšie karty v ruke . Všeobecne platí , že hráči presunú svoje guľôčky v závislosti na počte na karte . Tak , dve umožňuje hráčovi presunúť mramorové dve medzery , tri dovolí hráči pohybovať mramorovú tri medzery a tak ďalej . Face karty sú v hodnote 10 miest .

Existujú osobitné pravidlá pre 7 je , je 8 , 9 je , a žolíky . Hráči s 7 možno rozdeliť pohyb medzi dvoma guličkami , ako je 6 pre jedného a jeden za druhého . Osmičky , aby sa hráč pohybovať osem miest dozadu ( to je výhodné v začiatku , kedy vaše mramor je hneď vedľa koncovom pásme ) . 9 je potrebné rozdeliť rovnako ako sedmičky ( kľúč bytosť musí , hráči s 7 majú možnosť ) . Jokers , aby hráč pohybovať jeho alebo jej guľôčku do súperovej mramoru , odoslaním tohto mramoru domov . Kedykoľvek mramor pristane na priestor iného mramoru je prvou mramor , musí byť poslaný späť domov .

Hra pokračuje , kým jeden hráč má všetkých päť guličiek v koncovom pásme . Hráči musia použiť presné čísla sa dostať do koncovej zóny . Preto , ak mramor je len jeden priestor od konečného koniec zóny na mieste , ktoré musí hráč použiť buď 8 pre posun vzad alebo eso dostať do zóny .

V tímovej hre , obaja hráči musia dostať svoje guličky do koncovej zóny . Hráči na každom tíme môžu navzájom pomáhať a pohybovať navzájom guličky .

Pridaj komentár