Ako si vybrať dobré Veža sa pohybuje

Šach je jedna z najstarších hier v existenciu . Vyvíjajúce z najpopulárnejších strategických hier v Ázii ako skoro ako 6. storočia , šach rýchlo šíri po celom svete . Moderná forma a pravidlá šachu sa začala formovať okolo 10. storočia , ako sa hra začala byť štandardizované . Šach je hra , ako stratégie a taktiky s master hráči učia stovky možných ťahov a kombinácií celej svojej kariéry . Pochopenie základnej taktiky silný kus , ako je veža môže pomôcť pri rozhodovaní o tom , čo je “ dobrý ťah “ vo vašej hre . Pokyny
1

Chráňte veža , ak je to možné . Veľa taktiky šachu zahŕňajú odchode jeden z vašich kúskov zámerne otvorený pre útok , v podstate ponúka ho na protihráča v to , čo sa nazýva manéver , alebo obetovať kus na získanie jedného z váš súper je na oplátku . Jedná sa o významnú a správnu taktiky na použitie počas hry , ale musíte mať hodnotu kusu budete strácať do úvahy . Veža je jednou z najsilnejších kusov v hre , často nazvaný ťažký kus a je na treťom mieste za kráľa a kráľovnej z hľadiska hodnoty . Veža by nemal byť používaný , ak je to možné , ako obetný kus kvôli moci , ktorú ponúka v stredu a koncovke .
2

Presuňte veža otvoriť alebo polovičný otvoriť súbory kedykoľvek je to možné . Súbory sú stĺpy na šachovnici . Otvoriť súbor je , keď tam nie sú žiadne figúrky z oboch strán na tomto súbore . Súbor half – open je , keď tam nie sú žiadne priateľské pešiaci k súboru . Rooks majú najväčšiu moc , keď majú priestor k pohybu , pešiakmi na súbore bloku veľa z ovládateľnosť veží a útočných schopností .
3

Control patrí a súbory s vežou . Jeden havran môže byť použitý pre ochranu alebo hrozí celý hodnosť alebo súbor z zásahy alebo zachytiť nepriateľské kusy vo svojich kontrolovaných štvorcov . Toto môže byť použité na ovládanie úplne nepriateľské jazdca , napríklad , v prípade , že nepriateľ je v rohu . S jediným námestí , môže veža kontrolovať každý potenciálny námestí Jazdec môže ťahať do pričom je mimo dosahu tohto rytierskeho .
4

Útok na 7. a 8. radu pre ničivými účinkami . V 7. a 8. radu sú dve pozície , kde sú kusy oponenta nastaviť . Pri začatí hry , ako kusy sú vyvinuté , sú stiesnené do siedmej a ôsmej radov s malým priestorom pre manévrovanie . Táto neschopnosť pohybovať sa voľne , spolu s neschopnosťou všetkých nižšie umiestneného kúsky ohrozujú štvorca priečne , znamená to , že veža útočia na siedmej a ôsmej rady môžu vrak spúšť a vynútiť predčasné prihlásenie . V koncovke , jeden havran na 7. pozícii možno jednoducho brániť schopnosť kráľov pohybovať sa preč od nebezpečenstva a má zásadný význam pre mnoho koncovka mat stratégií .

Pridaj komentár