3D grafika pre hry

stav videohier na začiatku 21. storočia veľmi líši od koreňov v tomto odvetví v roku 1970 a 1980 . V 1990s zažil zásadnú zmenu v spôsobe , akým videohry boli vytvorené a skúsenosti . Zásadný posun nastal v podobe grafiky . Ako používatelia požadovali viac realizmu , vývojári začali tlačiť hranice škriatok báze dvojrozmernej grafike , ktorá nakoniec dala cestu k pôvodu a vývoju trojrozmernej grafike v priebehu roka 1990 . Virtua Fighter

roku 1990 dominovala “ Street Fighter “ a “ Mortal Kombat “ bojová hra povolenie . “ Street Fighter “ používa škriatkov pre svoje postavy , zatiaľ čo “ Mortal Kombat “ zvýšil realizmus svojich bojovníkov využitím digitalizovanej grafiky na základe skutočných bojovníkov . Sega vydala svoje prelomové bojovník , “ Virtua Fighter “ , v roku 1993 na svojom Model 1 arkádová palube , ktorý bol navrhnutý pre polygonálne vykresľovanie . Hra používa polygonálne modely postáv pridať úroveň realizmu skôr nenaplnené . Zatiaľ čo modely sa objavia základné podľa dnešných meradiel , dodal modely postáv “ Virtua Fighter “ vrstvu hĺbky dizajnu , ktorý dvojrozmerné škriatkovia nemohli rovnať . Úspech tejto hry v pasážach vyvolalo veľa súperov , vrátane “ Tekken , “ a inšpiroval Sega presunúť svoju pozornosť takmer výhradne na trojrozmerné modely vo svojej arkádovej ponuky .
16 – Bit Pokusy

Kým Sega “ Virtua Fighter “ a “ Virtua Racer “ a Namco “ Tekken “ a “ Ridge Racer “ robili majitelia pasáž po celom svete šťastný , že “ ďalšia generácia “ , videoherné systémy boli doteraz z . V roku 1994 , Sega Genesis a Super Nintendo boli inštalované v desiatkach miliónov domova , a vývojári chcú presadiť tieto systémy do ich hraníc . Tieto 16 – bitové systémy boli vyvinuté s dvoch – dimenzionální škriatok hier v pamäti , a neboli schopné zložitých procesov potrebných na to, aby polygonálnych modelov v reálnom čase . Nintendo a Sega každý vyvinula špeciálny čip , Super FX a Virtua procesor , resp . Tieto čipy boli inštalované v hre samotnej kazety a zvýšili náklady na hry , ktoré powered . Nintendo “ Starfox “ a “ Dirt Trax “ predstavoval polygonálne grafiky, ale polygón počty boli nízke , ako tomu bolo v prístave Sega z “ Virtua Racing “ na Genesis .
Pre- poskytnuté Alternatívne

Nintendo našiel spôsob , ako pridať trojrozmerný vzhľad svojich hrách aj napriek obmedzený výpočtový výkon je to konzola Super Nintendo . V pre- tavené grafika “ Donkey Kong Country “ a “ Killer Instinct “ predstavoval väčšiu hĺbku ako tradičné škriatok – založené hry , ale nevyžadoval zvláštnu grafický čip v hernej konzole . To bolo preto , že modely neboli poskytované v reálnom čase , ale boli vopred poskytnuté. Nevýhodou tohto prístupu je , že neumožnil znaky , ktoré sa skutočne pohybovať v troch rozmeroch , ale iba pridal grafické upgrade na dvoch – dimenzionální hry . Sega tiež vykonáva túto technológiu v “ Vectorman “ pre konzolu Genesis .
32 – Bit Era

V roku 1995 , Sega Saturn a Sony PlayStation hit na trhu v roku Spojené štáty americké . Tieto konzoly boli vyvinuté s troch – dimenzionální hry v mysli , a každý , kto bol schopný spracovať niekoľko sto tisíc polygónov za sekundu . Určené pre 3 – D hry a väčší výpočtový výkon ako na konzole na 16 – bitové generáciu , tieto konzoly ohlasoval novú éru domáce konzoly hier . “ Virtua Fighter “ , “ Tekken “ a “ Ridge Racer “ franšízy boli všetci priniesli na trh domáce konzoly a boli takmer dokonalé konverzie z ich arkádovej náprotivky . Hráči sa teraz môžu zažiť hĺbku tretieho rozmeru a polygonálne postáv z pohodlia svojej obývačky .

Pridaj komentár