Aké sú interaktívne hry

Všetky hry sa vstup z prehrávača alebo prehrávača a vrátiť spätnú väzbu . V tomto zmysle , všetky hry sú interaktívne . Avšak , niektoré hry čerpať hráčov do herného sveta do takej miery , že hrá hru vyžaduje veľa sústredenia – a to natoľko , že hráči doladí rozptýlenie a okolia . Tieto hry sú často odvolával sa na ako ponorenie hry . Ponorné spočíva s hráčmi , ktorí sa musia pozastaviť svoju nedôveru k hracím svete fantázie a prijímajú herný realizmus ; Avšak , niektoré faktory ovplyvniť potenciál hra je , ako dosiahnuť ponorenie . Zmyslových vnemov a spätná väzba

One ľahko rozpoznateľný faktor , ktorý môže čerpať hráčov do herného sveta umocňuje zmyslové interakcie . Systémy virtuálnej reality ponoriť vizuálne a sluchové zmysly prehrávače v hre tým , že ponúka 3D grafiku a stereo zvuk . Hráči majú pocit , že sú fyzicky v hernom svete . Zmyslovej skúsenosti , nemusí byť počítač -vytvorený ; veľa hier pomocou role – play v reálnom prostredí , k vytvoreniu skúsenosti ponorenie . Napríklad vojenský výcvik využíva simulácie bojových situácií zahŕňajúce skutoční ľudia , zbrane a scenára .
Príbeh

Ďalším faktorom , ktorý môže ponoriť hráčov v hre je použitie provokatívne , pútavý príbeh . Úspech niektorých známych videohier demonštruje tento princíp . Napríklad , séria Halo sa zameriava na vojnu medzi ľuďmi a mimozemšťanmi . Pútavý príbeh v hre funguje veľa rovnaký cesta ako pútavý román ; hráči chcú vedieť , čo sa bude diať ďalej , a majú emocionálne investície do vývoja postáv a prostredia . Avšak , v hernom svete , hráči môžu skutočne ovplyvniť výsledok tohto príbehu .
Stratégia

Stratégia vyhrať môže vytiahnuť hráčov do hry , aj keď tam ISN ‚ t si príbeh a hra ponúka minimálne zmyslovú spätnú väzbu . Hráči sa sústredia na ich stratégie vyhrať hru môže stať tak Immersed , že uzavrieť rušivé a vonkajšie podnety . Jeden príklad hry , ktorá používa stratégiu na vytvorenie ponorenie je šach
sociálnej interakcie

Ponorné hry môžu umožniť hráčovi , aby na seba vzájomne voľne – . , Aj keď sú na míle ďaleko od seba . Chat boxy , globálny chatovacej miestnosti a Voice over Internet Protocol systémy umožňujú video – hry hráčom tvoriť tímy a vzájomne komunikovať . Mnoho počítačové hry začleniť tím hrať s komplexnou sociálnej interakcie . PlayStation 3 má hlas cez služby Internet protokolu prostredníctvom niektorých hrách ( napr. “ Call of Duty “ ) , a multi – hráč online hra “ World of Warcraft “ zahŕňa podobné hlasové služby , rovnako ako tím a globálny chat . < Br >

Categories : hry

Pridaj komentár