Učebňa Circle hry

Učebne ponúka nielen nastavenie pre vzdelávanie , ale aj pre zábavu , v závislosti na stupni a učebných osnov . Mnoho triednych aktivít a hier , počnúc & quot ; Duck Duck Goose & quot ; k & quot ; horúci zemiak , & quot ; zapojenie študentov , ktoré tvoria kruh . Učitelia sa môžu zapojiť študentov v rade v triede kruhových hier , či už za účelom zábavy alebo začleniť nejakú výchovnú hodnotu. “ Big Chief “

Študenti sedia v kruhu , vybrali & quot ; IT & quot ; dieťa vystúpi z miestnosti , zatiaľ čo ďalšie dieťa- & quot, Big Chief & quot ; Skutky z krátkej pohyby, ako je tlieskanie rukami alebo dupanie nôh . Všetci hráči , ktorí duplicitné činnosti náčelníka . Kedy a quot ; IT & quot ; sa vracia do miestnosti , sa pozerá a snaží sa hádať & quot ; Big Chief je & quot ; identita . Ak sa háda správne do troch pokusov , sa stane & quot, Big Chief , & quot ; zatiaľ čo ďalší študent má zase ako “ To & Quote .; Ak sa mu nepodarí odhadnúť správne , pokračuje ako & quot ;. IT & quot ;
“ rôznych hlasov , pri rôznych príležitostiach “

Študenti cvičí prispôsobenie sa ich hlas konkrétnych lokalitách a scenáre pri hraní & quot ; rôznymi hlasmi , pri rôznych príležitostiach a quot .; Učiteľ píše miesto a osobu na kartičkách , a stavia ich do kontajnera . Študenti vybrať kartičku a hovoriť s vypchaté zviera alebo hračku v kruhu , ako by to bola tá osoba uvedená na karte . Študenti sa tiež používať vhodné tóny hlasu vzhľadom na umiestnenie na ich index karty . Napríklad , v prípade , zoznamy kariet študenta & quot ; knižnica & quot ; a & quot ; priateľ , & quot ; Študent by sa hovoriť pokojne o niečo , čo by sa hovoriť priateľovi o , alebo o položky súvisiace s knižnicou . Akonáhle študent k záveru povedané , hráči hádať miesta a osoby, ktoré študent pokúšal sa reprezentovať . Študenti zdvihli ruky , aby hádať sa študent hádať správne hovoriť ďalej. Ak nie je žiak uhádne správne , učiteľ vyberie ďalší reproduktor
“ pass Chicken “

Uvedenie v triede twist na & quot ;. Hot Potato , & quot ; jeden študent hrá & quot ; IT & quot ; chalan a má gumové kurča . Učiteľ rozpráva & quot ; IT & quot ; vymenovať päť položiek v kategórii – buď tém spätých s triednym vzdelávacím programom alebo všeobecných tém , a odovzdať kurča na ich práva . Napríklad , môže učiteľ pokyn svojich študentov , aby vymenovali päť prezidentov Spojených štátov . Ako študenti prejsť kurča okolo kruhu , & quot ; IT & quot ; sa snaží vymenovať päť prezidentov. By kurča návrat k nemu skôr, než názvy piatich prezidentov, zostáva & quot ;. IT & quot ; Ak sa mu podarí vymenovať päť prezidentov, študent drží kurča , keď sa uzatvára vymenovať päť prezidentov sa stane nového & quot ,. To & quot ;
“ Čistenie Hustle “

& quot ; Čistenie Hustle & quot ; začína so študentmi odstráni ich topánky a mimoriadne tenké a umiestnenie v mimoriadne tenké špičky topánky . Študenti dali topánky v strede podlahy a tvorí kruh okolo topánky , zatiaľ čo učiteľ zmiešava topánky hromadu . Na pokyn učiteľa , študentov závod nájsť topánky , zaväzovanie šnúrok je a dať ich späť na nohy . Prvý hráč , ktorý čipky si topánky, dal topánky späť a postaviť sa vyhráva hru .
“ Slovných asociáciou “

Ak nie je prispieť k spojeniu slov vysiela študentov z kruhu v & quot ; slovných asociácií a quot .; Potom, čo učiteľ hovorí, že slovo , ďalší hráč hovorí ďalšie slovo , ktoré sa spájajú so slovom , ktoré ju predchádza . Napríklad , v prípade, že učiteľ hovorí, a quot ; Dog , & quot ; prvý žiak môže hovoriť & quot ; kostí , & quot ; s ďalšou osobou hovorí , & quot ; Bury , & quot ; a tak ďalej . Ak platnosť združenia vstúpi do otázky študenti ospravedlniť združenia , s učiteľom a ostatnými študentmi rozhodovaní , či prijať alebo nie . Ak sa študent nemôže myslieť platného slová v 30 sekúnd , opustia kruh . Hra pokračuje , kým jeden hráč zostane .

Pridaj komentár