Cheaty pre Rubik kocky

Riešenie Rubikovej kocky môže byť cvičenie vo frustrácii , alebo sa môžete dozvedieť nejaké predpísané , konkrétne kroky a naučiť sa rýchlo riešiť svoju kocku . Každý cheat vám dáva vzorce , ktoré sa budete pohybovať hrán a rohov kocky , takže sa dostanete na tvár farby na správne umiestnenie a orientáciu . Ďalšou metódou je zapamätať niektoré kocky notácie alebo algoritmy a používať tieto vyriešiť váš puzzle . Použite Vzorce

tri základné vzorce , ktoré vám poskytnú konkrétne pokyny o tom , ako sa pohybovať vaše Rubikovej kocky . Každý vzorec má vyriešiť rohy , potom každá hrana z vášho kocky .

Presuňte rohy akejkoľvek tvári vášho kocky do ich správnej pozície a orientácie. Potom, čo ste urobil , budete používať každý vzorec – A , B a C – vyriešiť váš kocku . Formula vám pomôže presunúť zostávajúce štyri rohy na svojich správnych miestach . Nemusíte sa obávať , že rohy správne orientované . Formula B bude riadiť otočiť zvyšok rohových blokov , ich správnej orientácii , čo znamená , že všetkých osem rohy sú teraz správne umiestnené a orientované . Formula C vám pomôže presunúť hrany do správnej polohy .

Použiť vzorec pre pohyb v pravom dolnom rohu na hornej ploche vášho kocky počas prvých troch ťahov . Ďalšie tri kroky budú pohybovať pravý dolný roh späť na svoje pôvodné miesto . Môžete robiť rovnaké pohyby s šiestimi ľavom dolnom rohu kocky na spodnej strane vášho kocky .

Rohové bloky sú v správnych pozíciách , ale ich orientácia nemusí mať pravdu . Formula B sa otáča bloky proti smeru hodinových ručičiek . Prvé tri kroky sa v pravom dolnom rohu na hornej strane z miesta , a posledné tri ťahy pohybovať , že roh späť na svoje miesto . Ak nemáte rovnaké šesť pohyby v kategórii B s dolnou tváre , potom vľavo hore , vľavo dole a dole vpravo bloky sú otočená v smere hodinových ručičiek .

Pomocou vzorca C spôsobí tri hrany blokov pozície musia byť vymenený ísť v protismere pohybu . Rovnako ako vo vzorkách A a B , prvé tri kroky vyberte dolný prostredný blok a posledné tri ťahy dal ju späť . Opäť platí , že môžete použiť variant tohto konkrétneho vzorca presunúť bloky smeru hodinových ručičiek o zámenu pravej a ľavej otáčky .
Používanie Cube Zápisnica

Naučte sa nemyslieť na to z vášho Rubikovej kocky ako 27 rôznych kociek , ale ako šesť pevných centier , ktoré môžete otáčať na svoje vlastné osi . Váš kocka má osem rohov a hrán 12 môžete otáčať okolo stredu kocky . Farba stredu kocky je farba tohto tváre – v prípade , že stred kocky je zelená , tvár je zelená . Nemôžete zmeniť . S touto metódou , budete pamätať niektoré algoritmy , takže , keď si zručný v pohybov , môžete prípadne vyriešiť váš Rubikovu kocku asi 60 sekúnd .

Zapamätajte si niektoré kocky zápisy . Jedná sa o : F je čelná plocha , B je späť tvár , R má pravdu tvár , L je vľavo tvár , U je do tváre a D je dole tvár . Keď vidíte list o sebe ( F ) otočíte tú tvár o 90 stupňov v smere hodinových ručičiek . List s apostrofom po ňom ( B ‚ ) vám povie , otočiť tú tvár proti smeru hodinových ručičiek . List nasleduje číslo dva ( R2 ) je ti sa obrátiť , aby tvár o 180 stupňov , ale smer to zase nie je dôležité . Tento pokyn : “ B D “ R2 “ vám povie , otočiť zadnú plochu o 90 stupňov v smere hodinových ručičiek , a potom zase dole tvár 90 stupňov proti smeru hodinových ručičiek a potom otočte pravej čelo o 180 stupňov . Aby sme pochopili , akým smerom – v smere hodinových ručičiek alebo proti smeru hodinových ručičiek – otočiť tvár pracujete s , predstavte si , že hľadáte priamo na tej strane ,

Pamätajte si , že s každým algoritmom ste daný vyriešiť , môžete . “ znovu pracovať z poznania , že jadro vašej kocky je pevná po celú dobu pracujete na tomto algoritmu . Môžete zapnúť tváre okolo jadra .

Pridaj komentár