Ako si vyrobiť Text – založená hra pomocou programu Poznámkový blok

Textové hry predstavujú takmer zastarané žáner videohier , v ktorých postavy , prostredie a akcie nie sú zobrazené pomocou digitálnej grafiky , ale vysvetliť pomocou textu. Tento žáner bol obzvlášť populárny až do konca roka 1980 , kedy počítače a hracie automaty nemali kapacity na podporu komplexné adventúra . Tieto tituly boli založené predovšetkým na rozhodnutiach hráča vykonaná na niektorých miestach príbehu , ktorý určí ďalšiu časť hry . Môžete ľahko vytvárať textové báze hry len s poznámkový blok , pomocou dichotomickej kľúčovú techniku ​​zakaždým , keď hráči naraziť rozhodnutia . Pokyny dovolená 1

Zapíšte rozvrhnutie príbehu na šrot kus papiera . Určte dej svojho príbehu , charaktery a rôzne cesty hráč môže vziať .
2

Vytvorte cladogram , zobrazujúci všetky rôzne cesty hráč môže vziať v priebehu hry , založené na ich rozhodnutie o určitej body . Napríklad , písať na hornej časti papiera na “ Štart “ a tvoria dve šípky , jednu hlavičku “ Charlotte Dom “ a druhý “ policajné stanice “ a postup opakujte s ďalšími rozhodnutiami . Tento cladogram nie je súčasťou hry , ale to vám pomôže usporiadať svoj príbeh , ako začnete písať .
3

Dajte číslo na každej stránke vašich poznámok. Musíte tak urobiť pred zápisom príbeh , pretože každá strana hrá integrálnu úlohu v hre .
4

Napíšte prvú časť príbehu a zastaviť , keď hráč má urobiť rozhodnutie . V tomto bode , písať dva — alebo viac — dostupné možnosti a dať inštrukcie o tom , ktorá strana pokračuje príbeh . Napríklad , napíšte “ John ide do Charlotte domu . Otočte stranu “ alebo “ John sa rozhodne ísť na políciu . Prejsť na stránku ( prázdne ) . “
5

Dokončite príbeh po určitej dráhe , potom pridáme všetky ďalšie cesty . To je dôvod , prečo musíte odísť stránok niekoľko možností , “ prázdne , pretože nemôžete vedieť , veľkosť príbehu na stránkach dopredu . Ako pridať nové cesty , vráťte sa do príslušných rozhodnutí a dokončenie “ Prejsť na stránku “ trest .

Categories : hry

Pridaj komentár