First Person Shooter Hry pre Wii

Vďaka pohybu , čidlá regulátora a jeho vstavaný vo svetle funkcii zbrane , Nintendo Wii sa zdá byť prirodzenou platformou pre first – person strieľačka ( FPS ) hry . Napodiv však nie je veľa FPS hry k dispozícii , a tie , ktoré sú zvyčajne prerobí alebo porty z iných konzol . Napriek tomu , pre Wii majitelia hľadajú slušné FPS hrať , existuje niekoľko možností . “ Conduit “

Jeden z mála Wii – exkluzívny tituly , “ Conduit “ sa môže pochváliť kontrolný systém , ktorý berie plnú výhodu motion – senzor Wiimote a špeciálny grafický engine navrhnutý tak , aby nižší výpočtový výkon na Wii postaviť sa na vysoko výkonných procesorov u jeho konkurentov . Kým nie priekopnícke hra akýmikoľvek prostriedkami , “ Conduit “ získal kritickú chválu za jeho dobre sa rozvíjajúcim príbehu , jeho tesnej systém riadenia a jeho retro run – and – gun – štýl hry . Niekoľko kritici si sťažovali , ale o krátke dĺžke hry , rovnako ako hlavná postava je neschopnosť pozrieť sa okolo 45 stupňov , takže je ťažké strieľať na mnohých strešných viazaný nepriateľov .
< Br >
“ Metroid Prime 3 : Corruption “

posledný zápas v “ Metroid Prime “ trilógie , “ korupcia “ palice v blízkosti k svojim koreňom z hľadiska hrateľnosti a grafiky . Ďalšie Wii exkluzívna hra , “ Metroid Prime 3 “ bol navrhnutý od základu špeciálne pre riadiaci systém Wii . Kritici chvália hru pre svoje tesné , intuitívnym ovládaním a jeho vynikajúce puzzle a úrovne prevedenia . Hráči sa v úlohe Samus Aran , ako ona a jej kolegovia lovci pokúšať sa “ liečiť “ organický počítač , ktorý bol infikovaný smrtiacim vírusom . Ďalšie cnosti vítal kritiky sú úžasné súboje s bossmi , krásne cudzie krajiny , a niektoré z najlepších hádaniek k životnému prostrediu na báze niekedy určených
“ Call of Duty : Modern Warfare – Reflex Edition “ .

“ Modern Warfare “ bol prepustený na všetkých “ Next – Gen “ konzoly . Na Wii , “ Modern Warfare “ prešiel niektoré vážne rekonštrukciou v porovnaní so svojimi sesterskými iterácií na Xbox 360 a PS3 . Systém ovládania bol prepracovaný , aby sa zmestili s ovládacími prvkami motion – senzor Wii , a získal chválu od kritikov , ktorí ho umiestniť tesne pod potrubie z hľadiska tesnosti kontroly . Grafika – zatiaľ čo vážne preradená z tých , na silnejšie konzoly – sú predsa pôsobivé na Wii , a to prácu v pohode , podľa kritikov . Bohužiaľ , pretože hra bola navrhnutá tak , aby použiť viac energie , než Wii je schopný poskytnúť , framerate hry je divoko nekonzistentné , od extrémne hladké slideshow kvalitu vo viacerých chaotických momentov .
< Br >

Pridaj komentár