Ako si vyrobiť Player model pre Garyho Mod

“ Garyho Mod “ je sandbox štýle videohra , ktorá umožňuje hráčom vytvárať svety a modely a nechať si ich komunikovať pomocou Zdroj fyzikálny engine . Taká kreativita prilákala veľa nových hráčov, ale začiatočníci majú často problémy s technickými aspektmi tvorby modelu . Po správne kroky , hráči si môžu vytvoriť model ľubovoľného obrázku sa im páči , a zrejmé , že obraz v hre world.Things budete potrebovať
3D Milkshape softvér
VTFEdit softvér
GUIStuidos softvér

Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Otvorte priečinok “ Garyho Mod “ . Otvorte priečinok modely , potom vytvorte novú zložku a pomenujte ju , čo sa vám páči . Opustite zložku Modely a zadajte zložku materiály . Uvidíte druhú zložku modely . Otvorte ho a vytvorte priečinok s názvom totožným s prvej zložky , ktoré ste vytvorili .
2

Otvorte program 3D Milkshape .
3

Pod karta modely , kliknite na tlačidlo “ Box “ a nakreslite rámček na obrazovke , ktorá je asi štyri štvorca dlhá a tri štvorca vysoký .
4

kliknite na tlačidlo “ spoločné “ a umiestniť spoj v priesečníku “ X “ v strede poľa , ktoré ste nakreslili .
5

Kliknite na “ Select “ , potom “ Group “ v dolnej časti , a potom kliknite na námestí zvýraznite pole a kĺbu .
Praha 6

Kliknite na “ spoje “ kartu . Kliknite na tlačidlo “ Priradiť “ , potom “ Nastavenie Assigned . “
7

Otvorte program VTFEdit a otvorte obrázok , ktorý chcete kopírovať do “ Garyho Mod . “ V ponuke Súbor kliknite na tlačidlo “ Import “ a poslať to cez zložku “ Garyho Mod “ , po ktorom nasleduje zložky materiálov , nasleduje zložke Models . Uložiť obraz do zložky , ktorú ste vytvorili , a pomenovať snímku po tejto zložky . Pridajte text “ _texture “ za menom obrazu .
8

Kliknite na “ Nástroje “ na VTFEdit . Na karte Možnosti v okne , ktoré sa objaví, vyberte “ Vertext Generic , “ a potom kliknite na tlačidlo “ Vytvoriť “ . Uložte obrázok v rovnakom súboru , ktorý ste uložili súbor “ _texture “ .
9

Návrat na 3D Milkshape . V záložke Materiály , kliknite na tlačidlo “ Nový . “ Kliknite na “ “ tlačidlo pre otvorenie nového okna . Hľadať na “ _texture “ súbor , ktorý ste vytvorili s programom VTF a otvorte ho .
10

Kliknite na tlačidlo “ Priradiť “ v záložke Materiály v 3D Milkshape .
11

obrázok exportovať do novej zložky na ploche . Zobrazí sa okno s dotazom na špecifikáciách ; vyberte “ referencie“ , zrušte výber “ Sekvencia “ a kliknite na “ OK “ .
12

exportovať súbor druhýkrát , ale pridať “ _collision “ po texte . Uložte ho do novej zložky na ploche .
13

Otvorte Poznámkový blok . Vložte tento kód do dokumentu :

$ modelname “ /YourModel //YourModel.mdl “

$ cdmaterials “ modely //YourModel “

$ scale 1.0

$ surfaceprop “ Metal “

$ tela “ Body “ “ /YourModel.smd “

$ sekvencie “ voľnobeh “ “ /YourModel.smd “ fps 30

$ collisionmodel “ /YourModel_collision.smd “

{

$ hmotnosť 40

}
14

Choď na “ Edit “ , potom “ Nahradiť , “ a zadajte “ /YourModel “ Do What poľa Hľadať. Vymeňte ju “ test “ a kliknite na “ Nahradiť všetko . “ Uložte zložku na Vašom stolnom novej zložky . Uložte súbor ako compile.cq a zmeniť záložku a vyberte “ All Files je vybraný . “
15

Otvorte GUIStudios . Vyberte , ktoré hry máte : . Orange Box alebo Half – Life
16

Otvorte súbor gameinfo , ktorý sa nachádza v priečinku “ Garyho Mod “
17

Otvorte kompilácie . . CQ súbor , ktorý ste uložili na vašom stolnom novej zložky .
18

Kliknutím na tlačidlo “ Compile v GUIStudios . “
19

Otvorte priečinok “ Garyho Mod “ a skopírujte zložku . so všetkými obrázkami , ktoré ste vytvorili
20

Otvorte informačný dokument v zložke “ Garyho Mod “ , a pridajte tento kód :

“ 0 “

(

“ Informácie “

(

“ Verzie “ , “ 1 “

“ meno “ , “ test “

)

“ Záznamy “

(

“ 1 “

(

“ Model “ “ models/Name/Name.md1 “

)

)

)
21

Nahradiť “ Meno “ , slová s názvami zložiek , ktoré ste vytvorili v priečinku modelov “ Gary Mod . “
22

Otestujte si fotografiu otvorením ju “ Garyho Mod . “

Pridaj komentár