Elektronické terč na šípky hry

Podľa autora James Masters vo svojom článku “ História Darts a ďalšie užitočné informácie , “ Prvá zmienka o hre šípky sa objaví v dvoch časopisoch zo 1819 Odvolával sa na ako Puff a Dart , hra požadovaných hráčov do . použiť sklárskou píšťalou na oheň šípku na terč sústredných kruhov . Hra šípky sa značne vyvinula od tejto ranej verzii , a teraz existuje niekoľko verzií hry . Elektronické terče poskytuje hráčom ľahký-k – použitie systému bodovania rad hier šípky . “ 301 “

“ 301 “ , každý hráč začína hru s 301 bodmi , a cieľom hry je pre hráčov znížiť svoje skóre na 0. . Za každým číslom hráč zasiahne , že súčet sa odpočíta od jej celkového skóre . Napríklad , v prípade , že hráč narazí na dvojité 20 , 17 a 2 , celkom 59 bodov , sa odstráni zo svojho celkového skóre . Ak chcete vyhrať hru , musí získať hráč dosiahne presne 0. Takže ak má hráč zostávajúcich 17 bodov , musí zasiahnuť 17 , alebo dva alebo tri čísla, ktoré sa rovnajú 17 , vyhrať . Ak hráč získa viac ako 17 bodov v kole , jej skóre resetuje do 17 rokov .
“ Cricket “

Na rozdiel od “ 301 “ objekt “ Cricket “ je pre hráča , ktorý strelí viac bodov ako jeho súper . Bodovanie v hre sa dosiahne tým , že udrie čísla 15 až 20 a terče . Akonáhle hráč prišiel na rad alebo terče trikrát , začne sa body zakaždým , keď narazí toto číslo neskôr alebo výsledky iného terča . Hráč môže pokračovať v bodovaní na číslo alebo terče , kým sa jeho súper zasiahne , že rovnaký počet trikrát sám alebo skóre tri býky – oči . V tomto bode , že časť dosky je považovaná za “ uzavreté “ , a nikto nemôže skórovať na tomto úseku už . Keď sa všetky čísla a býky – oči boli “ uzavreté “ , hráč s najvyšším počtom bodov vyhráva .
“ Big Six “

Podobne ako u basketbal “ Jazda “ , “ Big Six “ vyžaduje , aby hráči narazia na rovnaké miesto na terč ako ich súper robí . Pred začiatkom hry sa hráči musia dohodnúť na tom , koľko “ žije “ , dostane každý hráč sa v priebehu hry . Akonáhle je počet “ životov “ , bolo dohodnuté , hráč 1 musí zasiahnuť jeden šesť , nie dvojité alebo trojité body , s jedným z jej prvých troch šípok . Ak hráč nie je schopný zasiahnuť jedinou šesť stratí jednu zo svojich životov . Ak hráč úspešne zasiahne jeden šesť , ďalšie šípka hodená určuje , aké množstvo jej súper musí udrieť na jeho ďalšom kole . Hra končí , keď jeden hráč prehrá všetky svoje “ životy “ .
“ Killer “

Každý hráč začína hru tým , že hodí šípku na ľubovoľný počet na palube . Bez ohľadu na počet hráč zasiahne stáva jeho pridelené číslo po zvyšok hry , a žiadne dva hráči môžu mať rovnaké číslo . Potom, čo každý hráč má priradené číslo , hra začína . Hráčova primárnym cieľom , akonáhle začne hra je zasiahnuť dvojaký segment jeho číslo . Potom, čo že je dosiahnuté , že hráč sa stane “ zabijakom “ . “ Zabijak “ môže odstrániť jeden z jeho odporcov “ životy “ , ktoré číslo v rozmedzí 6-14 v závislosti na tom , čo bolo dohodnuté pred hry tým , že udrie ich priradené číslo . Hráči sa striedajú hádzať každý na palube tri šípky a posledný hráč s “ životom “ Zostávajúce víťazstvo .

Pridaj komentár