Ako si vyrobiť Algebra Doskové hry

Algebra môže byť ťažké a neatraktívne tému pre deti , ale niekoľko zábavných aktivít , ako je matematické báze doskové hry , môžete robiť to viac atraktívne . Či už ste učiteľ , ktorý chce upozorniť žiakov alebo rodič , ktorý si kladie za cieľ ukázať zábavnú stránku algebry , originálna stolná hra môže byť len to , čo potrebujete . Návrh na hraciu dosku a ďalšie časti hry je veľmi jednoduchý , ale najťažšia úloha prichádza so zaujímavými pravidlami a ponúka non – stop akciu . Pokyny dovolená 1

Rozdeľte 15 palcov od 15 palcov rady do 60 štvorcov . Nakreslite sedem riadkov ôsmich štvorcov a jednom riadku štyroch štvorcov pomocou svojho vládcu . Každý štvorec musí merať 1 1 /2 od 1 1 /2 palca .
2

Napíšte “ Štart “ v ľavom dolnom námestí a maľovať štvorhranné modré . Každých 10 štvorcov , vrátane 10. , 20. námestí a tak ďalej , napísať “ Help “ a použiť zelenú farbu . Napíšte “ Challenge “ na piatom námestí , maľovať červené a opakovať vzor každých 10 štvorcov .
3

používajte iba jednu farbu pre zostávajúce bloky , ako je žltá . Avšak , posledný štvorec musí obsahovať slovo “ víťaz “ a majú odlišnú farbu .
4

Vytvorenie 25 “ Help “ karty a ďalšie 25 – tich kartová sada pre “ Challenge “ . “ Pomocník “ karty musí obsahovať jednoduché algebry úlohy, ako je napríklad ukazuje na pizzu rez v štyroch a žiada zlomok každý rez predstavuje . “ Challenge “ karty musí obsahovať zložitejšie úlohy , vrátane rovníc , ako je 3x +5- x = 14.
5

Maľovanie na zadnú časť “ Pomocník “ kariet zelenej a na zadnej strane “ Challenge “ Karty červené . Zakaždým , keď hráč spadne na “ Help “ námestie, že má čo do činenia ľahká úloha presunúť na ďalší zelený štvorec automaticky , inak sa musí ísť päť štvorcov späť . To isté platí aj pre “ Challenge “ karty , ale s oveľa tvrdšími úlohami .
6

Zakryte strany Die je s bielymi nálepkami . Nahraďte bodky sa symboly matematických operácií , ako je “ + “ , “ – “ . ÷ “ , “ “ — “ a Zahrnúť sčítanie a odčítanie symbolov dvakrát .
7

Poučte hráčov hodiť jednu obyčajnú kocku najprv dostať číslo , potom symboly zomrieť a potom ďalšie bežné zomrieť pre druhé číslo . Hráči sa musia pohybovať toľko blokov v dôsledku prevádzky , ale iba v prípade , že ho najprv nájsť . Pokiaľ je výsledok je desatinné číslo , ako 6 /4 = 1,5 , potom sa hráči musia zaokrúhliť výsledok .
8

Vysvetlite , že víťazom je prvý hráč , ktorý prekoná 60 , aj keď dosahuje 61 , 65 a tak ďalej . Umožní hráčom vytvoriť si vlastný osobný herný kúsok , alebo použiť malú hračku , ako vojak hračka , tak dlho , ako môžete rozlíšiť to od dielov ostatných hráčov .

Pridaj komentár