Role Play Myšlienky & Conflict

Hranie rolí zahŕňa predpokladu , masku charakteru a jedná sa scenár . Zábava pre hráčov po celom svete , hranie rolí vyžaduje skupinu účastníkov charakter a herné majstra , ktorý ovláda konflikt v scenári . Hrdinami znaky sú podobné tým nájdený v poviedok a románov , a pri hraní rolí akcie postavy sú improvizované ako hra odohráva , trpia konflikty rovnakým spôsobom príbeh postavy robiť . Man vs Man

človek versus človek konfliktu je najviac typický vonkajší konflikt . Čo sa týka príbehu , človek verzus človek konfliktu stavia na ústrednú postavu alebo postavy , s inými mužmi v nejakom probléme , ktorý treba prekonať . Táto forma konfliktu môže vytvoriť fyzický boj za postáv zapojených , ale môže tiež vytvoriť úlohu , ktorý je potrebné prekonať silou vôle a dôvtipu . Muž proti človekom príbehu háčikov a nápady zahŕňajú hranie rolí medzi charaktery hráčov a non – charakter hráčov súpera .
Man vs Ja

muž verzus vlastné boj je vnútornou boj , kde človek prekonáva vnútorný konflikt . Tieto otázky sú osobné charakteru a , na rozdiel od literatúry , hráči musia zistiť , aké vnútorné problémy sú vhodné na ich charakteru . Toto je len self -určené konflikt k dispozícii v nastavení na hrdinov , kde sa väčšina problémov vymýšľal a riadil výhradne Game Master . Vnútorný človek versus samostatne konfliktov bude zahŕňať znak morálky a možnosti . Človek verzus vlastné príbeh háčiky zahŕňať Game Master evokujúce interné self – konflikt postavy nejakým zmysluplným spôsobom .
Man vs spoločnosti

Ďalšie typický konflikt , človek verzus spoločnosť príbehový oblúk , je forma vonkajšieho konfliktu , kde postavy bojujú proti spoločenských praktík , zvykov a ideálov . Táto forma konfliktu núti postavy prispôsobiť , a boj proti , spoločenských očakávaní . Táto forma konfliktu , pomáha nastaviť parametre pre ďalších otázok a pôsobí ako rámcovej problém pre zavedenie oboch mužov proti muža a muž proti vlastným konfliktov . Príbeh háčiky a nápady pre túto formu konfliktu zahŕňať interakcie medzi charaktery hráčov a ich spoločnosti , alebo ich reprezentáciou .
Man vs Okolnosti

človek versus okolností vonkajší konflikt podobný človeku proti spoločnosti . Tieto dva typy konfliktov sa líšia v tom človek versus okolností zahŕňa postavy boj proti osudu a životných incidentov , skôr ako proti spoločnosti . Osud tlačí znaky k svojmu osudu , nech sa im to páči , alebo nie , a hráči by mali rozhodnúť , ako postava cíti o strete ktoré im boli predložené . Príbeh háčiky a nápady týkajúce muža proti okolností postaví znak alebo znaky , proti osudu väčšie než oni sami .

Pridaj komentár