Spoločný Detské hry

U všetkých hračiek a videohier , ktoré boli vyrobené , niektoré tradičné detské hry vytrvali . Deti všade stále hrajú hry ako Hopscotch a tag . Štítok

Tag je hra zvyčajne hrá vo veľkých skupinách , vo veľkom priestore . V základnej hre , jeden človek je a naháňa ostatné . Ak je osoba , ktorá je sa ukladá a označí ďalšieho hráča , tento hráč sa stane to a ten , kto to bol sa stáva jedným z hráčov , prenasledovaný . Variácie hry obsahuje základňu , kde hráč môže ísť z hľadiska bezpečnosti pred označené. V inej variante , pôvodná je aj naďalej to v priebehu hry , spolu s každým ďalším hráčom, ktorý je označený .
Švihadlo

švihadlo je skákanie hra ktoré môžu byť hrané jedným dieťaťom alebo v skupinách . Úlohou je zistiť , ako dlho môžete preskočiť povraz , ktorý otáča okolo seba bez vypnutia alebo zastavenia . V skupinách , môžu dvaja ľudia obrátiť väčšiu povraz , zatiaľ čo jeden alebo viac ľudí skočiť . Často skipping je sprevádzaný nádchu . Variácie hry patrí Double Dutch , v ktorej osoba , skákanie , musí preskákať dvoma lanami otáčania súčasne .
Jacks

Zdviháky možno hrať samostatne alebo vo súťaž s ostatnými hráčmi . Jacks sa skladá zo sady kovových hviezd , zvané jacky a skákacie gumový loptičku . Hráč odrazí loptu a naberie toľko konektory , ako sa môže pred tým , ako lopta príde . Keď hráči súťažiť , hráč , ktorý zozbieral najviac konektory vyhráva .
Duck , Duck , Goose

To je chase hra podobná označiť . Hráči sedia v kruhu ELIT dovnútra . Hráč , ktorý chodí okolo kruhu , dotýka sa každého hráča a volá jej kačicu . Pri volaní jedného z hráčov sediacich hus , to beží a hráč s názvom hus to musí chytiť . Keď hus chytí, stáva sa to . Hráč , ktorý bol potom trvá , nové , že je to miesto v kruhu , a hra začína znovu .
Hopscotch

Hopscotch možno prehrávať na akomkoľvek rovnom povrchu, kde peklo doska možno vyvodiť. Deti hrali peklo tým , že kreslí dosku špiny alebo označenie spevnené miesto s chodníka kriedou . Hopscotch možno tiež prehrávať doma pomocou maskovacej pásky . Peklo doska má osem číslovaných oddielov . Každý hráč si vezme obrat . V každom ťahu hráč hodí rock , Pytlovej alebo inú značku na palube . Hráč potom prestrelia značky na koniec dosky , sa otočí a chmeľ späť . Na spiatočnej ceste , musí sa zastaviť a vyzdvihnúť značku . V prípade , že hráč stratí rovnováhu pri vyzdvihnutí značku , stráca kolo .

Pridaj komentár