Čo je Mŕtva zóna v FPS

first – person strieľačka ( FPS ) žáner je založený na koncepcii zobrazujúci herný svet očami vás – ako postava v hre . Namiesto prehliadanie svoju postavu , budete vidieť len jeho alebo jej zbraň a okolie , ktoré poskytujú viac pohlcujúci zážitok . Vzhľadom k tomu , on – line pre viac hráčov konkurenčné aspekt žánru , presné riadenie je veľmi dôležité . Hráči hrajú first – person strielačky buď s myšou a klávesnicou na PC , alebo s analógovým regulátorom na konzole . Bez ohľadu na to , ktoré ovládajú metódu , ktorú preferujete , nastavenie mŕtve zóny majú veľký vplyv na spôsob , akým budete komunikovať s hernom svete . Popis

strieľačky v prvej osobe , môžete použiť pravej analógovej páčky ( na konzolu ) alebo myši ( na PC ) , pozrieť sa po celom hernom svete . Zacielenie crosshair , umiestnený v centre vášho pohľadu , predstavuje , kde sa vaše strelivo vplyv , keď sa oheň zbraň . Mŕtva zóna určuje , ako reaguje vaše ovládacie prvky sú pri pohybe hľadisko , a s tým , nitkový kríž . S malým mŕtve zóny , bude vaša kríž ihneď pohybovať , keď pohnete myšou alebo pravej analógovej páčky . Väčšia mŕtva zóna vyžaduje , aby ste sa pohybovať myši alebo analógové páčky ďalej z miesta odpočinku , aby bolo možné pohybovať kurzorom na obrazovke .
Malé Mŕtva zóna

výhodou malého mŕtve zóny je reakcia . Vzhľadom k tomu , že vyžaduje menej úsilia pohybovať kurzorom , môžete sa pozrieť okolo seba a získať cieľov rýchlejšie pri hraní . Máte tiež väčšiu presnosť pri vykonávaní jemných úprav , napríklad pri streľbu s ostreľovacia puškou . Nevýhodou je , že , pretože ovládacie prvky sú tak citlivé , to môže byť ťažké , aby sa vaše nitkový kríž sa sústredil na svoj ​​cieľ , keď ste v pohybe . Pretože hra zdvihne všetky pohyby , ktoré urobíte s myšou alebo analógové páčky , váš názor môže neočakávane zmeniť , zatiaľ čo vy upraviť pozíciu , alebo ak ste prekvapený ďalšími hráčmi .
Veľký Mŕtva zóna

väčšie mŕtve pásmo eliminuje nechcené pohyby , ktoré sa objavujú v prípade , že ovládacie prvky sú príliš citlivé na váš vstup . To znamená , že vaším cieľom nebude rozmaznávať , ak ste náhodou pohnete myšou alebo analógové páčky mierne po tom , čo ste získali svoj ​​cieľ . Väčšie mŕtve zóny tiež zabrániť problém duchov ( tiež volal putovanie alebo unášaných ) , ktoré môžu nastať , keď analógové palice začnú nosiť von . Vzhľadom k tomu , pravá analógová páčka sa používa toľko strieľačky v prvej osobe , môže opotrebovanie spôsobiť , že držať sa nie je stred správne . S malou mŕtvou zónou , to spôsobí , že fotoaparát točiť okolo bez vášho vstupu . Nevýhodou veľké mŕtve zóny je , že ovládacie prvky môžu cítiť nereaguje , a to najmä ak ste zvyknutí na malé mŕtve zóny .
Úpravy

na konzole , jediný spôsob , ako nastaviť mŕtve zóny pre first – person strieľačka je cez “ Nastavenie “ alebo “ Controls “ Ponuka hier , ktoré túto funkciu podporujú . Ak hra neumožňuje nastavenie mŕtve zóny , ste uviazol s predvoleným nastavením hry a regulátora . U súčasných konzol novej generácie , Playstation 3 má menšie mŕtve zóny v porovnaní s Xbox 360. Na PC , mŕtva zóna môže byť nastavená v rámci podporovaných hier , alebo pomocou konfiguračného nástroja myši .

Pridaj komentár