Tipy na DM 4E

Byť DM ( alebo Dungeon Master ) pre 4. vydanie ( 4e ) Dungeons and Dragons sa týka integrácie výzvy zručností v Okrem pravidelných monštier bitiek , zatiaľ čo dohliadnite na priebehoch postáv , vrátane pokladu parcely , ktoré by mali zahŕňať magické predmety z priania poskytovanej hráčov. DM prevádzkuje bojové časti hry skôr ako stolová hra , ako v predchádzajúcich vydaniach . Pripravte

stráviť jeden až štyri hodiny pripravuje pre každú reláciu . Mať aspoň k dispozícii základné rulebooks : “ . Spoločnosť Monster Manual “ „hráčov Handbook “ , “ Sprievodca Dungeon Master je “ a Ďalšie knihy rozšíriť na tieto tri , a to buď priamo ( napr. ako “ Bestiář 2 “ ) alebo na základe témy ( “ Heroes of Horror “ ) . K dispozícii sú tiež vopred zverejnené dobrodružstvo , ak nechcete písať svoje vlastné príbehy . Rozdeľte svoj ​​čas medzi zoznámite s príbehom , učenie útočnej sily monštrá a zriadenie rady pre miniatúry , ak ich používate .
Poznaj svojho Hráči

spoznať hráčov a príbehy svojich postáv . Napríklad , ak jeden hráč má lásku špionáže a záhad , zvážte použitie Zručnosť výzva , ktorá vyžaduje , aby hráčov zháňať po stopách vraždy alebo lúpeže . Ak postava iný hráč má strach z nemŕtvych , upír prepadnutia ( buď ako monštrum boja alebo ako Skill Challenge ) , môže mu dať šancu , aby sa ďalšie hrdinské ( alebo bojí ) a viesť k Milestone odmeny . Nepoužívajte príliš sústredí na jedného hráča , ale .
Požiadať o Hráči

Povzbuďte svojich hráčov , aby sa aktívne učiť , ako hra funguje . Začať v malom podnecuje ich, aby sa zoznámili s ich znakové listami a termínov používaných v ich útoku a úžitkových právomocí ( napríklad , ak hovorí , že sila , ktorá to umožňuje “ presunúť jeden , “ hráč by mal vedieť , že “ posun “ znamená , že pohybom miniatúrne jeden štvorec v tomto prípade ) . investoval hráči môže pomôcť vám pripomenúť , ako rôzne mechaniky ( napr. nové míľniky 4E alebo želanie ) pracovať ako oni prídu .
byť flexibilné

Urob si svoj ​​herný relácie flexibilné , takže hráči môžu robiť , čo chcú . Ak máte v pláne pre príbeh sa bude konať v strašidelnom zámku , ale hráči sa rozhodnú miesto vyšetrovať temný les , buď vytvoriť dôvod pre monštrá hradu sa tiež v lese , alebo použite nové monštrum z Bestiář , sprevádzaný podľa príbehu prvok , ktorý pripomína hráča , prečo hrad je dôležité . Mierne ťažkosti , ktoré 4E pridáva na túto výzvu je kladený dôraz na skupiny monštier namiesto jednotlivých súperov ( ak ste v pláne stretnutie s Solo a Elite monštrá ) , od skupiny môže byť ťažšie pre transplantáciu než jednotlivci .

Pridaj komentár