Ako je Kinect líši od EyeToy

? Microsoft Kinect a Sony EyeToy sú oba fotoaparáty určené pre herné konzoly . V rôznej miere , môžu sledovať pohyb hráčov a integrovať to do hry skôr než spoliehať iba na tradičné ručné regulátory . Kinect je oveľa sofistikovanejšie systém ako EyeToy , a dve sa líšia v niekoľkých významných ohľadoch . Podpora zariadení

Kinect je pre a podpery , konzoly Xbox 360 , časť “ súčasnej generácie “ od júla 2013 . Zariadenie je možné použiť aj u počítačov so systémom Windows ako Microsoft vydala potrebné ovládače a kód pre vývojárov . EyeToy , na druhej strane , bol navrhnutý pre PlayStation 2 , ale tiež pracuje s aktuálne generácie PlayStation 3. To je nástupca , očí , je špeciálne navrhnutý pre PS3 . Ani EyeToy ani Eye majú špecifickú podporu pre využitie PC ; . Avšak, môžete si stiahnuť ovládače tretích strán , aby sa buď zariadenie fungovať ako webová kamera a mikrofón
zariadenia

Kinect je jediné zariadenie s dvoma kamerami – jeden pre zachytenie obrazu , jeden pre vnímanie hĺbky – a štyri mikrofóny pre odfiltrovanie šumu na pozadí . EyeToy a Oko sú obaja jednotlivé kamery s vstavaným mikrofónom , ktoré môžu byť ovplyvnené hlukom v pozadí a nemôže rozlišovať hlasy . Kým EyeToy a oko majú rovnakú veľkosť a tvar ako väčšina PC kamery , Kinect je oveľa širší obdĺžnikový tvar a má motory , aby sa automaticky naklonia nahor alebo nadol sa dostať to najlepšie zamerať sa na prehrávači .

kontroléry

Kinect nevyžaduje hráčov použiť akúkoľvek formu regulátora a namiesto toho môže prijímať pokyny výhradne z pohybu hráčov . Oko nezachytí vstupné príkazy , ale namiesto toho používa video prehrávača vytvoriť obraz na obrazovke miešanie reálne a herné zábery. EyeToy môže prijímať príkazy pomocou dvoch voliteľných ručné regulátory , ktoré vyžarujú farebné svetlo a sledovať pohyb hráčove ruky .
Hĺbka Vnímanie

použitie dvoch kamier znamená Kinect môžete zistiť , ako blízko alebo ďaleko od obrazovky hráč stojí , a tak sledovať pohyb v troch rozmeroch . Oko a EyeToy sledovať iba v dvoch rozmeroch – hore a dole , doľava a doprava . To obmedzuje možnosti otvorené pre herné dizajnérmi pre pohyb sledovanie a zúži rozsah možných príkazov vstupu .
Non – Gaming Používa

konzoly Xbox zahŕňa podporu pre ovládacie prvky Kinect mimo hrania . Napríklad , môžete prejdite rukou pre pohyb v menu , alebo použiť hlasové príkazy , aby sa výber . Podpora PC umožňuje širokú škálu využitia technológie . Oko a EyeToy sú obmedzené na podporu konkrétnych hier , takže nemôžete použiť pre kontroly v menu alebo iných konzolových aplikácií .

Pridaj komentár