“ Mega Man Legends “ bol prepustený v roku 1998 pre PlayStation konzol . “ Legends “ bol prvý titul plne 3 – D v tejto sérii a využil schopnosť PlayStation na čerpanie polygónov . To bolo dobre prijaté a zbieral kladné recenzie od herných kritikov . V roku 2001 , to bol portovaný na Nintendo 64 konzoly a retitled “ Mega Man 64. “ Vzhľadom k rôznym technológiám konzoly , hry, mali technické a estetické rozdiely . Audio rozdiely
PlayStation použiť kompaktné disky s približne 700 MB pamäte . Nintendo 64 použitých kaziet – založená hra skladovanie , a najväčší kazeta mal len 64 MB voľného miesta . Hlas pôsobiaci vo verzii PlayStation musel byť extrémne komprimovaný hrať na Nintendo 64 , takže kvalita hlasu vzal veľký skok v “ Mega Man 64. “ Pôvodná hra mala aj oveľa viac hudby , pretože mnoho klipy musel rezať počas procesu prevodu .
Grafické rozdiely
Najpozoruhodnejšie rozdiel je remíza vzdialenosť polygónov . Vo verzii PlayStation , môžete vidieť ďalej v niektorých miestach , ako si môžete v Nintendo 64 verzie . Schopnosti grafický kresliaci 64 boli oveľa rýchlejší ako PlayStation je , a to používa anti – aliasing . Anti – aliasing bolo možné vyhladiť veľa z zubaté hrany na polygónov , ktorá sa objavila vo verzii PlayStation .
Control rozdiely
“ Mega Man 64 “ hráči riadené znaky smerový ovládač a analógové riadiace páky . Verzia PlayStation použiť smerové pad sám . To nepoužil DUALSHOCK ovládač , ktorý uvádzal dve analógové páčky , aj keď regulátor bol prepustený krátko pred “ Mega Man Legends . “ Nintendo 64 užívatelia môžu tiež použiť riadiace periférne RumblePak s “ Mega Man 64. “ Rachot efekt bol jediný pozoruhodný , keď Mega Man vzal poškodenia .
Technických rozdielov
Tam bol vstavaný funkcie úspory na “ Mega Man 64 “ kazety . PlayStation vyžaduje pamäťovú kartu podporovať hra ukladá .