Ako vytvoriť svoj ​​vlastný RPG hru s postavami

V hre na hrdinov , alebo RPG , hráči ovládať určitý znak v zavedenej , ale meniaci sa svet . Milióny ľudí na celom svete si užili hranie RPG od prvých komerčne dostupných hra “ Dungeons and Dragons “ hit na trhu v roku 1974 . Vytvorenie vlastnej RPG hru s hrateľných postáv môže byť zložité . Od založenia herného sveta je zázemie pre navrhovanie pravidiel za sebou operáciu postavy , budete musieť venovať každému detailu pri tvorbe držať hru v súlade . Pokyny dovolená 1

Prísť s centrálnym herný koncept . Herný koncept by mal obsahovať žáner vaša hra bude zahŕňať . Vyberte si akýkoľvek žáner , ktorý apeluje na vás , z fantázie do sci – fi na horor . Zahrnúť herný svet vo svojom poňatí myšlienky . Herný svet zahŕňa také základné informácie , ako geografia , politické systémy a populácií . Zahrnúť toľko detailov v hernom svete , ako je to možné . Ak vaša hra je nonfictional , výskum nastavenie a toľko reálnych údajov do herného sveta , ako je to možné .
2

Vytvorte pravidlá, ktoré určujú , akcie vašu herné postavy môžu vykonávať . Začnite so systémom štatistík ( alebo “ Štatistiky “ ) , ktoré sa týkajú všeobecnej schopnosti . Štatistiky sú tie veci najdôležitejšie v hernom svete . Napríklad , v hororovom hry vrátane štatistika môže byť statočnosť , označujúci , ako odolné voči sa bojí vaše postavy môžu byť . Vytvorte zručností systému , kde sa postavy môžu zvýšiť jedinečnosť tým , porciovanie svoje schopnosti medzi určité zručnosti užitočné vo vašom vesmíre . Moderná hra môže používať jazdy , streľbe alebo použitia počítača ako zručnosti . Dávajte pozor , aby ste prekročení vašu hru so zručnosťami , aj keď . S príliš veľa zručností , hráči môžu pomýliť , aké použiť na plnenie úloh .
3

Vytvorte súbor pravidiel týkajúcich sa vytvorenia a povýšenie postáv pre hru . Pravidlo jednoduchý súbor pridelí počet bodov pre použitie pri vytváraní postavy . Hráči prideliť body medzi rôznymi štatistiky a zručnosti na získanie odbornej spôsobilosti . Body použité na zvýšenie štatistík by mala byť väčšia ako ktoré sa používajú pre viac špecifických zručností . Zabráňte vzniku nevyvážených znakov stanovením limitov na pridelenie bodov ; napríklad obmedzenie počtu priradené každej zručnosti alebo stat . Tiež vytvoriť systém pre postupujúce znaky ako hra sa hrá tak , že náročnejšie aktivity môžu byť pokus , ako postavy sa viac zbehlý v hernom svete .
4

Vytvorte systém pre nakladanie s konfliktami prehrávač . Vzťahovať na akúkoľvek všeobecnú oblasť konfliktu z násilných stretov na zjednávanie pre on moteli lepšiu cenu . Vytvoriť systém , ktorý je dostatočne flexibilný , aby si poradil s akoukoľvek situáciu , ktorá môže nastať , zatiaľ čo stále založený v sade ľahko zrozumiteľné a dôsledne uplatňovaná pravidlá .
5

Mäso z herný svet , vytvára východisko pre znaky spolu s začínajúcich dobrodružstvo . Sprievodca znaky cez svete , dodal podrobnosti svete za pochodu . S každou ďalšou hrou , bude vaša hra porastie .

Pridaj komentár