Ako vytvoriť Xbox Video hry

Xbox 360 je jedným z malej hŕstky herných konzol , ktoré dominujú moderný herný svet, a ich hry sú považované za jedny z najlepších príkladov virtuálnej zábavy ktoré kedy boli vyrobené . Ak chcete vytvoriť tieto hry , tímy odborníkov v oblasti programovania , zvukové inžinierstvo , grafický design a animácie práce nonstop pre mesiace ( alebo dlhšie ) plniť víziu umeleckého riaditeľa . Práčke Nie je to nemožné, aby vytvoriť si vlastný Xbox video hry , je to len veľmi ťažké ; Našťastie existujú programy a obce určené špeciálne na pomoc you.Things budete potrebovať
Kit C # Express Developer Šachový klub členstvo v XNA Game Studio Express
XNA Framework
XNA Stvoriteľa
zobraziť ďalšie pokyny
Softvéru
1

Stiahnuť a nainštalujte súpravu pre C # Express vývojárov a XNA Game Studio Express .

Sú obaja postavené na štandardnom C ++ programovací jazyk , a sú len programy , k dispozícii non – priemyslu civilistov , ktoré sú schopné vytvoriť hru pre Xbox .
2

Stiahnutie a inštalácia rámec XNA . To vám umožní testovať a odstraňovať svoje hry v priebehu procesu tvorby .
3

Otestujte sa obidva programy dôkladne pred začatím procesu tvorby hry , najmä schopnosť programov uložiť svoju prácu .
Programovanie hru
4

Kód fyzikálny engine pre hru so softvérom C # Express . Fyzikálny engine určuje, ako vaše postavy budú existovať vo virtuálnom vesmíre , a to , čo zákony budú nasledovať ; gravitácie , zotrvačnosť a všetci ostatní sú až do svojho výkladu .

Ak nie ste oboznámení s C ++ programovací jazyk , vzdelávať sami na ňom dôkladne on – line výučbových programov a viac tradičné , ako- rezervovať .

5

Build modely pre svoje postavy a objekty . Jedná sa o bezfarebný , nevýrazné 3D virtuálny výrezy svojich hrdinov a zloduchov ( a žiadne iné znaky ) , ktoré budete neskôr použiť na naplnenie hru .
< P > To je tiež čas na vytvorenie modelov pre objekty žánru špecifické, ako zbrane pre first – person strieľačky , alebo meč svoj ​​third – person akčný hrdina bude vládnuť .
6

Texture vaše postavy a objekty buď súčasťou XNA tvarovanie materiálu , alebo svoje vlastné umenie . Stráviť nejaký vážny čas na túto časť , pretože vizuálne prvky hry viac často ako ne zlomiť , alebo reakcia hráčovu k hre ako celku .
7

Oživte svoje postavy a predmety v závislosti na ich funkcie v rámci herného prostredia .

Zvážte najrealistickejší prístup k animácii možné pre maximálnu vierohodnosti vo vašej hre . Napríklad vybíjanie zbraní triasť , nabíjanie štvornohý zviera často znižuje jeho hlavu , keď chystá udrieť , a pohľad z ľudské oko má tendenciu bôb a kľučkovať pri chôdzi .
8

Build rôzne úrovne hry . To zahŕňa pozadí scenérie , interaktívne popredí scenérie ( ako sú stromy , voda , horniny , dvere , okná a podobne ) , a prípadné vplyvy na životné prostredie , ako je hmla , zamračené, dážď , sneh a tak ďalej .
< P > Again , realistickejšie programovacie , lepšia odozva od svojich hráčoch , je pravdepodobné , že bude . Pozrite sa, ako voda alebo konáre stromov pohybovať v reálnom čase, zatiaľ čo animácie je získať čo najlepší efekt .
Estetika , zvuku a finalizácia
9

Vytvoriť alebo máte umelec vytvoríme pre Vás vizuálnu umeleckú svojej hry ; všetko vizuálne v hre musí byť navrhnutá umelcom , vrátane každého jednotlivého znaku , zbrane , vozidlá , nepriateľa , pozadia , popredia , škatule a barel .

Akonáhle budete mať svoje umenie , aplikovať ju na vhodné oblasti v programovaní vytvoriť vzhľad hry .
10

Nájsť alebo nahrávať zvukové efekty pre každý aspekt vašej hry , a nezabudnite nič . Na každom kroku , zamykanie , zbraň puzdro , nepriateľ krik a elektronické pípanie , musí mať svoj ​​vlastný hlas , ktoré ste poskytli .
< P > Používajte vysoko kvalitné zvukové efekty pre hru , ako tie nekvalitné bude odvádzať prehrávač od ich ponorenie do hry .
11

Zlúčiť XNA Stvoriteľa Club . Budete mať možnosť nahrať svoju hru na svoje webové stránky, ktoré majú byť testované z ostatných členov komunity pre hrateľnosť a prípadné odpočúvanie problémy . Občas , domáce hry , ako je tá vaša sú vybraní , aby vystupoval v big – time herní , ako je E3 a Game Informer Magazine .

Pridaj komentár