Guesstures Návod

Guesstures je skvelá hra pre večierky či rodinné oslavy . Kopírovanie sa “ hra bleskový šarády , “ Guesstures vyžaduje , aby hráči rýchlo konať , a hádať slová od záchytného bodu kariet . Spoliehať sa ťažko na účasť skupiny , hra je skvelý spôsob , ako dostať všetkým zúčastneným a udržať jedinca od pocit vynechal . Dva tímy súperia o to , kto môže odhadnúť najviac . Tím s najviac po dvoch kolách , alebo “ scény , “ wins.Things budete potrebovať
Mimer – Timer
Guesstures karty ( oranžové palubou a modrej palube )
štyri alebo viac hráčov

Zobraziť ďalšie inštrukcie
1

pochopiť , čo menovec guesstures sú . Cieľom hry je , aby konala sa slová pomocou guesstures . Sú to návrhy , akcie a gestá vám správajú sa dostať svoj ​​tím uhádnuť stopy . Pre guessture správne , môžete si nikdy žiadne zvuky , ale rekvizity a vizuálne pomôcky sú v poriadku . Môžete úst slová , ale slovo , ktoré chcete , aby ľudia hádať . Napríklad , ak karta hovorí : “ GUN , “ ústa slovo “ BANG “ ako vodítko . Neváhajte použiť tradičné šarády techniky , ako uvedenie prsty na zápästie uviesť slabiky . Avšak , to nemusí byť vždy najrýchlejší metódy , a chcete poraziť hodiny . Akékoľvek porušenie týchto pravidiel má za následok stratu tohto bodu .
2

Zoznámte sa s Mimer – Timer . Tento unikátny prístroj vyzerá ako klapka použitý na filmové sety a ponúka mnoho funkcií v Guesstures . Je držiteľom karty , udržiava skóre a udržuje čas . Card-holding/time-keeping aspektom je Mimer – Timer obzvlášť dôležité , pretože postupom času to prehltne vaše stopa karty . Musíte sa dostať svojich spoluhráčov uhádnuť slovo a potom chytiť kartu z Mimer – Timer pred tým , než sa spotrebuje . Jediné , čo dostanete body za karty hádal a chytil .

Pre nastavenie , umiestnite Mimer – Timer na hladký povrch ako drevenú podlahu alebo stôl . Malo by to byť v pozícii , takže len herec môže vidieť stopy . Zdvihnite klapky – rameno , a pozrite sa na rohu pod vidieť vypínač . Otočte prepínač hore . Potom otáčajte gombíkom len pod spínačom v smere hodinových ručičiek , kým sa nezapne už . Tým sa aktivuje časovač .

Na prednej strane Mimer – Timer , napísať mená tímu vedľa “ CAST “ a zaznamenávanie bodov vedľa “ Scene 1 “ a “ 2 scény . “

3

Rozdeľte všetkých účastníkov do dvoch i tímov . Ak sa hrá s nepárnym počtom ľudí , jeden tím môže mať jedného človeka navyše . Každý tím by mal rozhodnúť o poradí , v ktorom chcete konať . Všetci hráči musia konať . Ak sa hrá s nerovným tímami , krátky – sided tím vyberie jeden človek ísť dvakrát .

Guesstures je rozdelená do dvoch kôl , alebo “ scén . “ 1 Scéna sa skladá z jednoduchších stôp s nižšou bodovou hodnotou . Scene 2 sa skladá z tvrdších stopy s vyššou bodovou hodnotou . Každá scéna záveru , keď každý hráč konal .
4

Play Scene 1. Prvý herec tím 1 vyberie štyri karty od modrej paluby . Všetci hráči použiť modrú palubu v 1. scéne Každá karta má dve slová vytlačená na to – . Jeden v hodnote jeden bod , a jeden v hodnote tri body . Hráč vyberie slová , že si myslia , že budú najviac úspešne uhádnuť . Hráč si musí vybrať jedno slovo z každej karty , ale môžu kombinovať s bodovú hodnotu , keď uzná za vhodné .

Po štyri slová sú vybrané, hráč usporiada ich od najjednoduchšie najťažšie z hľadiska toho , ako rýchlo si myslia , ona môže dostať jej kolegovia im hádať . Mimer – Timer má štyri sloty na neho , a to jej karty zľava doprava . Hráč umiestni karty si myslí , že jej tím bude asi najrýchlejší na ľavej strane , a tie , ktoré bude trvať najdlhšie na pravej strane .

Hráč potom vietor gombík na Mimer – Timer začať časovač . Pomocou guesstures , ona dostane svoj ​​tím hádať , každý kľúč . Keď slovo na karte je odhadoval , hráč musí vziať kartu z Mimer – Timer . Pamätajte si , že len získať body pre karty , ktoré upútajú . Ak váš tím háda , ale Mimer – Timer to žerie , žiadne body sú udelené . Keď čas vyprší počítať svoje body a spočítal ich v tíme 1 vedľa “ Scene 1 “ .

Prvým hercom v tíme 2 opakuje proces . Prehrať náhradníkov medzi tímami , kým všetci hráči sú preč . Potom, čo majú , Scene 1 je u konca .
5

Play Scene 2. Dodržujte všetky rovnaké kroky ako scény jednej , s výnimkou použitia oranžovej karty miesto . Bodové hodnoty na oranžovej karty sú dva alebo štyri . Po dokončení Scene 2 sčítať všetky body z oboch scén vidieť , kto vyhral .

Categories : hry

Pridaj komentár