Marble Pravidlá hry

Hra guličky je historicky populárne, a upravený podľa krajov a generácie . Spoznať podľa malých guličiek , kruhové súťaže súdu a nízku drepu hráčov, boli varianty mramorov hry hrá po tisíce rokov . História Marbles

Najstaršia zmienka o hre guličiek bol objavený v rímskej a egyptskej literatúry rímskej ríše . Guličky boli objavené v rímskych a egyptských archeologických nálezísk .
Mramoru Funkcia

Guličky sú veľmi výrazné . Guličky sú malé guľaté guličky vyrobené zo skla , mramoru , kameňa, dreva alebo hliny .
Geografia

Guličky sa hrajú po celom svete . Pravidlá hry sa líši v závislosti na lokalite , v ktorej sa hrá , tak to je vždy dobrý nápad, aby preskúmala pravidlá hry pred vstupom do súťaže . Dva kľúčové pojmy v mramoru súťažiach “ spravodlivá “ , čo znamená, že všetky guličky sú vrátené pôvodným majiteľom na konci súťaže , a “ navždy “ , čo znamená , že víťaz udržiava všetky guľôčky získali v priebehu hry .

Marble Podmienky

“ Uličky a úzke priechody “ definuje najlepšie guľôčky v kolekcii .

“ Taw “ alebo “ strelec “ je termín používaný pre mramor, ktorý je byť použité v hre hráčom .

“ Fulking “ je metóda snímania mramoru , najčastejšie sa používa vo väčšine prehrávačov . Nápadný ako ukazovák kĺbu nastaveným na zemi a sklonil prst je miesto , kde mramor spočíva ; palec je držaný za ukazovák a pohybuje sa vpred , dôrazne , aby sa zasadila mramoru do súťaže kruhu .

“ Knuckling Down “ je pozícia streľba , v ktorej chrbát ruky položí na zem , mramor je dané na špičku ukazováka a nútil do hry palcom . Aj keď ťažko zvládnuť , tento štýl natáčania môže byť presnejšie .
Mramoru Pravidlá

Základná hra guľôčky sa odohráva v kruhu , ktorý je buď ťahané alebo maľované šesť stôp v priemere . Hra je hraná dvoma nepriateľskými tímy, ktoré sa môže skladať z jedného alebo viacerých hráčov v oboch tímoch a 49 guličiek v strede kruhu . Cieľom každého tímu je zraziť guľôčky nepriateľského tímu zo stredu kruhu pri zachovaní ich “ strelci “ vnútri kruhu . Tak dlho, ako hráčova “ strelec “ je stále v kruhu a guličky súperovho družstva sú vyradení , hra pokračuje . Turn počiatočné hráč pokračuje, kým jeho “ strelec “ nedokáže zraziť guličku z ringu, alebo opustí kruh sám . V tej dobe , súperiace tím prevezme a hra pokračuje rovnakým spôsobom . Hra končí, keď sú všetky guľôčky boli vyradení z kruhu ; tím s najväčším počtom guličiek , vyhráva hru .

Pridaj komentár