Ako si vyrobiť hru pre Science Fair projektu pomocou guličky

Mramor hry môžu byť veľkým hitom na trhy vedy . Niektoré hry preskúmať viskozity rôznych kvapalín “ , ktorý sa odvoláva na to , ako veľmi sa im brániť prietoku . Niektoré kvapaliny , ako je voda , môže byť presunutá v relatívne krátkom čase , zatiaľ čo iní , ako je med , trvať oveľa dlhšie . Mramor Hra tiež môže fungovať ako experiment , ak si vytvoriť hypotézu , alebo kvalifikovaný odhad , pred vykonaním experimentu , aké kvapaliny bude najviac odolávať marble.Things budete potrebovať
5 okuliare , 1 pivo každý
1 liter medu
1 liter repkový olej
1 liter vody
1 liter slanej vody
1 liter mlieka
5 guličiek
Zobraziť ďalšie inštrukcie
1.

Naplňte každý pohár s iným kvapalinou , kým kvapalina je 2 cm od hornej časti skla . Nemiešajte tekutiny .
2

Držte guľôčku cez jeden pohár . To by malo byť aj s otvorením skla . Nastaviť stopky . Uvoľnite mramoru a začína časovanie so stopkami súčasne . Pokračovať nechať stopky bežať , kým sa gulička dosiahne na dno pohára .
3

Zapnite stopky vypne , akonáhle mramor dosiahne dno a zaznamenať čas . To s každým sklom . Bez ohľadu na mramoru dosiahne dolnej prvý je v najmenej viskózny . Mramoru , ktorý dosiahne na dno posledný je najviac viskózny .
4

Nastavenie projektu na vedu spravodlivé a umožniť ostatným študentom odhadnúť , ktoré z kvapaliny je najviac viskózny , než ktoré im umožnia vykonať experiment .

Pridaj komentár