Zimné záprahov hry

Zimná sezóna môže zdať dlhá a opustený , však, keď budete využívať sezónne sneh formátovať nové hry , môže v zime je rovnako príjemné ako sezónne letných mesiacoch . Využite vonkajšie zimné hračky , ako sú sane , vytvárať hry a činnosti , ktoré sa zapojili deti a zabavia . Sled relé

Rozdeľte skupinu do tímov po dobu najmenej dvoch a ruky každý snehová guľa . Označiť predvolené a koncový linky , aspoň niekoľko metrov ďaleko , na snehu . Už každá skupina začať za štartovou čiarou sa jeden hráč z každého tímu sedí v saniach drží snehová guľa . Každý tím musí pretekať na cieľovej čiare a späť na štartovaciu čiaru , drží snehová guľa a pobyt v sediacej polohe v saniach . Hráči používajú svoje ruky a nohy , aby ich poháňať cez sneh . Keď sa vráti na štartovaciu čiaru , on sa vráti snehové gule na ďalší hráč v súlade a vyklidí sane . Prvý tím , ktorý má každý hráč návrat na štartovej čiare s snehové gule neporušené vyhráva .
Snowball Swap

Majú dve deti umiestniť svoje sane na vrchole kopca v rovnakom čase , sedenie je najmenej 10 metrov od seba . Dajte každému dieťaťu guľu a posielať ich dole z kopca súčasne . Ako oni sú schádzaní z kopca , musia obaja hádzať svoje snehové gule navzájom vymeniť je . Hráč, ktorý zachytí a získa najviac snehové gule po niekoľkých cestách z kopca dole vyhráva .
Snow prekážkovú dráhu

Craft prekážkovú dráhu , ktoré je možné manipulovať s použitie saniach . Umiestnite sane pre každé dieťa na začiatku každého kurzu a vytvárať rôzne časti rôznych prekážok pre deti manévrovať . Vytvorte vinutie cestu označené vlajkami , kde sa hráči budú musieť manévrovať s cik – cak kurz v čase ich pobytu sedia vo svojich saniach . Označte oblasť , ktorá inštruuje hráči zviazať sane do pása a pretiahnite ju do kopca na niekoľko metrov . Umiestnite hula obruče na zem a priamo na podržte sane nad ich hlavami na hráča , pretože skok cez obruče . Prvý hráč , ktorý dokončí kurz vyhráva .
Sled vodičské skúšky

Vytvorte kurz pomocou kužeľov pre deti manévrovať cez . Ak dieťa zrazí cez kužeľ so saňami sa musí vrátiť na začiatok . Nastaviť úzke cesty , vinutie zákruty a zakrivené otočných pre hráčov , aby pozorne navigovať . V prípade kukurice sa prevráti , hráč musí vrátiť na začiatok . Odoslať každé dieťa prostredníctvom jedného naraz a sledovať ich rýchlosť sa stopky . Dieťa , ktoré dosiahne konca kurzu najrýchlejší vyhráva .

Pridaj komentár