Axis & Spojenci rady Pravidlá hry

Axis & Allies je svetovú nadvládu stolovú hru nastaviť počas druhej svetovej vojny . Zatiaľ čo zložitejšie , ako riziko , že sa točí okolo rovnakého základného cieľa – vybudovať svoje armády a prevziať kontrolu nad viac a viac oblastí mapy , kým váš súper má kam utiecť . Hráči

toľko ako päť môže hrať Axis & Allies . Každý si vyberie jednu z hlavných síl éry – Spojené štáty , Veľká Británia , Nemecko , Japonsko a Sovietsky zväz . Prvé tri sú spojencami , posledné dve osi . Hráč si vyberie viac ako jednej krajine , ak menej ako päť hráte .
Armády

armády skladajú z prízemia , vzduchu a námorných síl . Pozemné sily sú vyrobené z pechotných jednotiek , ktoré sú ľahko pridávať , ale majú najmenej energie ; zbraní anti – lietadla , ktoré môžu útočiť iba lietajúci nepriateľov ; a obrnenej divízie , ktoré sú silné , ale drahé . Námorné jednotky patrí bojové lode , výkonné , ale veľmi nákladné ; ponorky , vhodný iba pre prepašovať útoky ; lietadlové lode , najviac užitočné pre vykonávanie bojovníkmi ; a dopravné lode , ktoré sa pohybujú vaše vojakov . Letecké útoky môžu byť vykonávané stíhačiek a bombardérov . Bojovníci sú slabšie urážlivo , ale lepšie v obrane , zatiaľ čo bombardéry sú oveľa silnejšie na trestný čin , ale nízka na obranu . Môžu zničiť priemysel nepriateľa , ale nemôže odolať útokom . Všetky jednotky sú umiestnené na základe Národné referenčné graf balené s hrou .
Viesť vojnu

Roll dve kocky pre bitky . Výsledok je ovplyvnený útočnej hodnotenie útočníka a obrannej hodnotenie obranca . Vyššia hodnotené obrancovia , ako pechota mať lepšie kurzy proti útoku , než s nižším ratingom tie , ako bombardéry . Naopak , vyššie menovité útočníci , ako bojové lode majú väčšiu šancu , než s nižším ratingom tie , ako bojovníci . Útočníci vrátiť kockou začať . Číslo predstavuje možnosť úspešných útokov , v závislosti na útočnej jednotky zapojené . Číslo musí byť rovnaká alebo nižšia ako ratingu útočníka , aby bola úspešná . Napríklad , bojová loď má rating 4 útoku , a pokiaľ útočník hodí 4 alebo menej , útok uspeje . Obranca sleduje v nádeji , že sa brániť tým , že váľa číslo sa rovná alebo je vyššia ako jeho hodnotenie obrany . Je-li jeho pechota je pod útokom , jediný spôsob , ako zachrániť ju má vrátiť na 1 , pechoty v obrane hodnotenie .
Winning

spojencami vyhrať , ale musia zachytiť hlavné mestá Nemecka a Japonska . Osovej sily musia zachytávať dva z troch hlavných miest , ktoré patrí k spojencom . Zachytenie kapitály vyžaduje porazil všetky armády je brániť .

Pridaj komentár