Pokyny k Wahoo hre

Wahoo je dosková hra , ktorá sa týka pohybu farebných guličiek okolo dosky . Hra je určená pre dvoch až štyria hráči vo veku 6 a hore . Dodáva sa s piatimi guličkami ( štyri pre použitie v hre a jeden pre náhradný ) , v každom zo štyroch farieb , ktorá zahŕňa náhradné , a umrieť . Doska je vybavený “ Tribal dôvody “ , kde sa vaše guličky začať hru , je “ cesta “ , po ktorej vaše guľôčky cestujú v priebehu hry , a “ Tee pee “ , kde budú vaše guličky dokončiť hru . Cieľ

V doskové hry Wahoo , vaším cieľom je byť prvým hráčom presunúť všetky štyri zo svojich guličiek z vašich kmeňových dôvody k vašej Tee Pee .
Set – Up

Každý hráč si vezme štyri guličky rovnakej farby a umiestni ich do svojich kmeňových Grounds . Vaše Tribal Dôvody sú štyri priestory mimo chodníky , ktoré zodpovedajú farbu svojich guličiek . Každý hráč hádže kockou v poradí . Hráč , ktorý hodí najvyššie číslo hrá ako prvý , nasleduje hráč po jej ľavici a tak ďalej .
Herné

hráč začína svoj ťah tým , že váľa zomrie . Mramor môže byť presunutá iba zo Tribal areálu , keď jeden alebo šiestich bola zrušená . Mramor sa presunie na miesto na ceste priamo von z Tribal Grounds , čo je východiskovej polohy . Tento hráč potom môže vrátiť znova a presuňte všetky mramoru na cestu zodpovedajúci počet miest . Inými slovami , ak sú všetky štyri guličky sú v Tribal areáli , hráč môže pohybovať iba mramoru , ak jeden alebo šesť vrátená . Inak , hráč si môže vybrať , či chcete presunúť guľôčku zo Tribal areáli alebo presunúť ďalšie mramor pozdĺž cesty , a potom sa zase valí . Ak je vrátená akékoľvek iné číslo , hráč môže pohybovať iba mramoru na ceste a že obrat je ukončený .

Hráči nesmú prejsť alebo pozemku , na svoje vlastné guľôčky na ceste . Ak hráč nie je schopný presunúť guličku , bez prechádzali alebo pristátie na jeho vlastné mramoru , ktorý je zase prepadne .

Hráči môžu prejsť guličky ostatných hráčov . Ak mramorové krajiny hráčove na súperov mramoru , oponenta mramor je odstránený z cesty a vrátil sa k svojim kmeňových Grounds .

Hráči musia dosiahnuť ich Tee pee presným počtom . Guličky nemusí prejsť navzájom , ani vnútri Tee Pee .
Klávesové skratky

ružové šípky na hernom pláne naznačujú skratky . Ak je na rade hráčova skončil mramoru na ružové šípky na svojom ďalšom kole sa môže pohybovať pozdĺž ružové šípy namiesto normálne cesta . Každý ružová šípka sa počíta ako jeden priestor . Hráč ukončí skratka cestu jednu medzeru pred jej Tee Pee .

– Li na rade hráčova končí s mramorovou jedného priestoru mimo v miestnej šípky , môže sa rozhodnúť , že miesto mramoru na jednom priestore v centre doska , tzv čelo . Ak hráč hodí jeden z následného otočenia sa môže presunúť stredový mramor ružové šípky tesne pred jej Tee Pee . Ak je súperovho mramor je na čele , keď hráč presunie svoju guľôčku tam , oponenta mramor je poslaný späť do svojej Tribal Grounds .
Winning

Keď všetci štyria guličky hráč sú na štyroch priestoroch vnútri Tee Pee , že hráč je vyhlásený za víťaza .

Pridaj komentár