Ako hrať na riziká Transformers stolová hra

doskové hry Risk fascinoval generácie rodiny a herných skupín s intenzívnou , ale jednoduchú značku strategickú hru . Počet variantov sa vyskytli v priebehu rokov , z ktorých niektoré boli označené, aby populárnych médiách a významných svietidiel pop kultúry . Cudzinec robot sága z Transformers sa vrátil do popredia sa dvoma trháky a tretí na ceste . V dôsledku toho , Transformers verzia Risk bol zahájený , nové herné mechaniky , ktoré umožňujú , aby štát od seba , ale stále zostávajú verní nadčasovej klasiky . Pokyny dovolená 1

mať každý hráč vybrať vodca na začiatku hry . Aspoň jeden z týchto vodcov , musia byť z nepriateľské frakcie , aj keď v hre traja hráči , jeden hráč musí zvoliť vodcu Autobotmi , zatiaľ čo ostatní si musia vybrať Decepticons viesť svoje sily .
2

Set do ostatných figúrok na šachovnici . Umiestnite všetky vodca na ich popísaný predvolené umiestnenie s jedným robotom . Potom každý hráč má striedať umiestniť roboty jeho frakcie na diskusiách prázdnych zón , kým boli obsadené všetky zóny . Potom, hráči , pokračovať v roboty v obývaných oblastiach , ktoré kontrolujú , tým , že má aspoň jeden robot v nich , kým sa umiestnili 30 roboty celkom ( bez vedúci ) . Nastavte ostatné roboty stranou s každým z ich hráčov . Zamiešajte upgradu karty a ich zrušil . Konečne , najmladší hráč dá jedného z robotov , ktoré má , že nie je v hre o prvý deň denné počítadlo .
3

začať prvé kolo a následných kolách hry sa najmladší hráč bude prvý , a hrať okolo dole v smere hodinových ručičiek . Hráč musí pred odovzdaním hry ďalšiemu hráčovi dokončiť všetky fázy svojho ťahu . Ak sa všetci hráči dokončia svoje obraty , končí kolo a začína nové kolo , kým sa hrá šesť kôl .
4

Prvá fáza každého kola je fáza Place roboty . Každý hráč získava ďalšie roboty v závislosti na počte zón sa riadi , a počet robotov už má , rovnako ako v prípade , každý hráč ovláda otvorené tajné továrne . Potom každý hráč umiestni nové roboty v akýchkoľvek oblastiach , ktoré kontroluje . Hráči môžu tiež hrať upgradovať karty , ktoré im umožňujú umiestniť viac robotov .
5

Každý hráč potom vstúpi do fázy Morph a je daná príležitosť premeniť svoje vodcu z robota na režim vozidla alebo zlozvyk – versa . Na niektorých miestach na palube môže byť posunutý povoliť alebo obmedziť prístup tým , že hrá upgradu karty .
6

Hráči potom vstúpiť do fázy útoku . Každý hráč dostane príležitosť k útoku , toľkokrát , koľkokrát je to možné na jeho druhej strane , vyhlásením útok z jedného , dvoch alebo troch robotov z oblasti sa kontroluje proti susediace zóny kontrolovanej iným hráčom . Útočník musí mať aspoň jeden non – útočiace robot zanechal v zóne , aby mohli úspešne napadnúť . Ak máte tri roboty v zóne , môžete zaútočiť s jedným alebo dvoma z nich , ale nie všetky tri . Obranca môže použiť jeden alebo dva roboty na obranu a nemusí zanechať robota pre úspešnú obhajobu . Obaja hráči môžu využiť ich vodca , ak je v pravej zóne , sa počítanie vodca ako jeden robot . Hráči môžu tiež hrať všetky upgradu karty , ktoré zlepšujú ich útok alebo obranu .
7

Vyriešiť útoky . Útočník a obranca každá rola raz kockou za každú útočiace roboty . Útočníka najvyššej umrieť a Ochranca najvyššej die sú v porovnaní s tým , že porazený musel odstrániť jeden z jeho robotov z hry . V prípade rovnosti hlasov , vyhráva obranca . Ak je viac ako jeden die bola vrátená oboch hráčov , potom porovnať, ako dobre a vyriešiť odstránením ďalšieho robota z hry . Lídri sú odstránené iba vtedy , ak sú posledné roboty v útoku alebo obrane a ich hráč stráca . Hráč môže držať útočia zónu , ak má stále roboty prispieť k útoku . Ak sú odstránené všetky brániace roboty v zóne , potom zóna je zachytený . Útočník sa môže pohybovať ľubovoľné množstvo robotov z útočného pásma , pričom jeden zozadu , do nového nasnímaného zóny .
8

Hráči zadajte Výzva na zálohovanie fáze . Každý hráč sa môže pohybovať ľubovoľné množstvo robotov z jednej zóny sa ovládať , aby susediace zóny sa ovládať . Každá zóna musí byť ešte aspoň jeden robot zanechal .
9

Hráči zadajte Nakreslite fázy karty . Môžu využívať upgrade kartu , ak oni zachytili aspoň jednu zónu tomto kole . Hráči si upgradovať karty majú nakreslené skryté od ostatných hráčov .
10

Hráči vyhrať hru tým , že ničí všetky ostatné nepriateľské sily , alebo tým , že kontroluje väčšinu pásma na konci šiestich kolách . Ak sa hráči delia o počte zón ovládaných na konci šiestich kolách , hráč , ktorý ovláda Launch Pad vyhráva .

Pridaj komentár