Aké schopnosti sú dôležité pre kúzelníka v Dungeons & Draci

? Vo štvrtom vydaní Dungeons & Dragons , čarodejníci sú tajomné útočníci schopní riešiť veľké množstvo magické poškodenie . Čarodejníci môžu byť buď Dragon Čarodejníci alebo Chaos Čarodejníci , pričom ich výkon buď z dávnych drakov alebo z divokej mágie Elemental Chaos . Na rozdiel od právomoci čarodejníkov , sily čarodejníci “ sú Charisma báze . Sila a obratnosť ovplyvní aj kúzla a schopnosti čarodejníka je . Charizma

kúzelník je hlavná schopnosť skóre charizma . Čím vyššia charizma , budú silnejšie kúzla Čarodejníkov byť . To platí bez ohľadu na to , ktorý build čarodejníka sa rozhodnete používať . Výber závod , ktorý má inherentné charizmu bonusy vám výhodu . Dragonborn , Half – škriatkovia , Halflings , Tieflings a škriatkovia všetko získať ďalšie plus dve Charisma pri vytváraní postavy .
Sila

sila by mala byť sekundárne schopnosť pre Dragon čarodejníci . Dostanú pridať svoju silu modifikátor tajomných síl . Navyše , Dragon Čarodejníci získať dračie odolnosti , ktorá im umožňuje namiesto ich Obratnosť alebo Inteligencia modifikátor použiť svoju silu modifikátor pre stanovenie brnenie triedy , ak sú na sebe ťažkú ​​zbroj . Dragonborn sú prírodné Dragon Čarodejníci , pretože majú rasový bonus plus dva až i charizma a sila .
Zručnosť

Chaos Čarodejníci používajú svoje Obratnosť modifikátor pridať poškodenia tajomných útokov , takže ich sekundárne schopnosť by mala byť Obratnosť . Mali by mať divoké mágie kúzla a schopnosti , ako “ Stretch Spell “ alebo “ Spectral Claw , “ účinky , ktoré sú určené Obratnosť modifikátor . Halflings , s ich plus dva na obratnosť a charizma , sú s najväčšou pravdepodobnosťou Chaos Čarodejníci .
Ďalšie schopnosti

Čarodejníci môžu umiestniť svoje ďalšie schopnostiach pracovať miesta , kde sa podobne . Ústava je dobré miesto pre všetky extra body , pretože sa zvyšuje počet životov – niečo , čo čarodejník nebude mať moc prirodzene . Ďalším spôsobom , ako prideliť Body schopností je určiť, ktoré zručnosti chcete byť obzvlášť dobre . Väčšina z možných zručností mudrcov sú Charisma báze ( Bluff , diplomacie , a Zastrašovanie ) , takže už budete mať dobrý bonus tam . Čarodejníci si Arcana ako zručnosť pri vytváraní postavy . To je zručnosť Intelligence založené , a tak zvyšuje inteligencia bude robiť to vyššia . Vyššia inteligencia tiež zvýši História kontroly . Zo zostávajúcich možných zručností pre čarodejníka , Dungeoneering , Insight a príroda sú všetky zručnosti Múdrosť báze , takže dávať extra body v tejto schopnosti môže tiež poslúžiť dobre . Ďalšie dva možné zručnosti sú Atletika ( Strength – based ) a Endurance ( Ústava – based ) .

Pridaj komentár