Ako strieľať na myš v jednote

“ Unity 3D , “ viac obyčajne známy ako jednoducho “ jednoty “ , je zvláštna hra , programovanie shell , ktorý je navrhnutý tak , aby zjednodušenie procesu vytvárania videohier . Pomocou Jednota , videohry programátori sú schopní obísť veľa úskalí a závady , ktoré môžu vytváranie hra zdĺhavé a ťažké . Jedným z hlavných problémov pre novšie užívateľa “ jednoty “ sa zisťuje , ako sa dostať vaše hlavná postava strieľať , kde je myš ukazuje . Náprava tohto problému vytvorením MissileLauncher skript , ktorý vám umožní diktovať správanie vašej postavy raketových weapons.Things budete potrebovať
FPS_Tutorial.zip
“ Štandardné aktíva Jednota balíček “ súbor
Zobraziť Ďalšie pokyny dovolená 1

Stiahnuť FPS_Tutorial.zip z Unity 3D webovej stránky . Importujte súbor “ Štandardné aktíva Unity balíček “ z “ Štandardné balíky “ zložky v inštalačnej zložke Unity 3D .
2

Otvorte projekt , pre ktorý chcete zmeniť správanie myši . V tomto momente by ste mali už konštruované prostredia na úrovni , model pre svoje hlavné postavy , a “ Launcher “ , alebo zbraň modelu , pre tento znak , a rakety , ktoré majú byť vyhodený zo zbrane . Majte na pamäti , že pojem “ raketa “ je používaný v tomto prípade popísať akýkoľvek projektil , ktorý je vyhodený zo zbrane , a nie len výbušné rakety .
3

zvoľte “ aktív “ od hlavné menu , nasleduje “ Vytvoriť “ a potom “ Javascript “ . Tým sa vytvorí nový majetok v oblasti Project paneli s názvom “ NewBehaviourScript . “ Premenujte aktívum “ MissileLauncher . “ Tento skript aktívum bude diktovať správanie vašej postavy zbrane .
4

Vytvorte nový adresár vo vnútri vášho projektu View panela s názvom “ WeaponScripts . “ Skripty, ktoré definujú správanie každého jednotlivého zbrane tu bude umiestnený . Presuňte nový skript MissileLauncher do adresára WeaponScripts , spolu so scenárom , ktorý definuje vzhľad vášho raketové objektu .
5

Napísať skript pre “ MissileLauncher “ , ktorý spôsobí , že vaša zbraň pre generovanie raketu a pohnúť dopredu tým , že mu rýchlosť pozdĺž osi . Potom, čo ste napísali kód , súbor uložte JavaScript . Ukážkový skript bude vyzerať nejako takto :

“ var projektilu : Rigidbody ;
rýchlosť

var = 20 ;

funkcie Update ( )

{

if ( Input.GetButtonDown ( “ Fire1 “ ) )

{

var instantiatedProjectile : Rigidbody = inštanciu (

projektil , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0 , rýchlosť ) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. Collider ,

transform.root.collider ) ;

}

} “

“ GetButtonDown ( “ Fire1 “ ) “ riadok hovorí skript vykonať nasledujúce akcie , ak kliknite na ľavé tlačidlo myši . “ InstantiatedProjectile “ riadok vytvorí raketový objekt . “ TransformDirection ( Vector3. .. “ riadok hovorí protiraketový objekt , ktorý chcete zmeniť jeho smer Z – osi, čo je os , kde je ukazovateľ myši užívateľa smerom .
6

Nasaďte skript MissileLauncher na vašej postavy zbraň bude panel jednoty v FPS Controller a pripojenie skript na “ Launcher “ .
7

priraďte objekt raketové ktoré ste vytvorili pomocou “ projektil “ premennú , ktorá sa používa v ukážkový skript hore . Kliknutím na “ riadená strela “ skript v paneli projektu , a potom kliknite na tlačidlo “ súčasti “ v hlavnom menu . Vyberte “ fyzika “ a “ Rigidbody . “ To umožní , aby projektil pevný predmet, a zápas že sa názov premennej , ktorá bola použitá v ukážkovom kóde .
8

pridružiť objekt raketové s premennou Projectile v skripte . Urobte to kliknutím na “ Launcher “ v paneli hierarchie , a potom pretiahnutím raketové skript z projektu paneli na premenné Projectile v sekcii MissileLauncher skriptu . program potom pridružiť objekt raketové s jeho správne správanie .
9

spustite hru otestovať správanie je vaša zbraň . Za predpokladu , že perspektíva vaša postava je zameraný na pozíciu kurzora myši , kliknutím na tlačidlo myši by mal oheň Vami vytvorenú raketu pozdĺž vektora , kde sa ukazuje myš .

Pridaj komentár