64 Bit Vs . 32 Bit Hráči

Počas piatej generácie herných domáce konzoly systémov v neskorej 1990 , boli tam dva myšlienkové smery: formát a skladovací priestor vs grafické a krát zaťaženie . Systémy v tejto dobe bolo 32 bit alebo 64 bit systémy . To sa týka grafického výkonu technológií za hry , s myšlienkou , že čím vyšší je počet bitov , tým lepšia grafika . Šiesta generácia ( 128 bit ) , bol prepustený v roku 1998 . Hlavné Uchádzači

Kým tam bolo niekoľko herných konzol okolo tejto 32 a 64 bitové éry , najviac vypadol čoskoro z nedostatku podpory , s výnimkou tri spoločnosti . To znamenalo zavedenie Sony do herného priemyslu , zároveň Nintendo a Sega pokračoval s jeho ďalšie systémy . Jednalo sa o tri hlavné uchádzači z konzoly vojne piatej generácie v Spojených štátoch .
32-bitové systémy

piatej generácie domácich herných systémov mal dva hlavné 32 bit uchádzači ; Sega a Sony . Sega vydala svoje najnovšie konzoly s Sega Saturn , a to tiež označil zavedenie Sony Playstation . Oba systémy boli vydané v roku 1994 a používa formát CD – založené . Hlavným prínosom do formátu CD bolo , že oni mohli držať oveľa viac informácií a herné vývojári mali oveľa väčší priestor , aby zahŕňala veci , ako sú videá cut – scén , symfonickej hudby a dialógu vo svojich hrách .

64 bitový systém

piatej generácie naozaj mal , ale jeden reálny kandidáta s 64 bitovou technológiou . Kým Sony a Sega zameriava úsilie na nové technológie CD vychádza , Nintendo držal silný formáte kazety , ktoré spoločnosť stretol úspech s ich predchádzajúcimi konzolou .

Nintendo 64 bol prepustený v roku 1996 v Spojených štátoch . Rozhodnutie sa držať vo formáte kazety bolo založené iba na skutočnosti , že formát CD pre hranie hier bol ešte relatívne nový a mal obrovské načítanie časy pre svoje hry . Kazety boli oboznámení formátovanie pre Nintendo a nemali prakticky nakládky čas .
Podobnosti

Obaja 32 bit a 64 bit konzola mala zamerať na nové technológie , ktoré doteraz neboli vidieť v hre až do tej doby . Veľký dôraz bol kladený do tvorby hry majú 3D prostredie . Až do tej doby , dôraz bol na lineárny platformy hier , pre najviac sa rozdeliť . Byť schopný skúmať prostredie , v ľubovoľnom smere bol revolučný v tej dobe . Mnoho známych titulov obdržal 3D “ plastické operácie , “ pričom znaky zavedené na predchádzajúcu herných konzol a dať im 3D liečbu .
Víťaz

Kým skutočný víťaz vojny čo sa stalo medzi konzolou piatej generácie môže byť diskutovaná medzi hráčmi na veky , tam bol jasný víťaz , pokiaľ ide o podporu , príjmy zarobené a formáty , ktoré boli prijaté . 32-bitové disky vyhral s prevažnú podporu od fanúšikov a vývojárom , čo dokazuje , že samotná grafika nebolo dosť niesť úspechu systému . Nintendo počúval masy , a ich sledovací systém , nasledovali s technológiou disku .

Pridaj komentár