ROE v Wargames

Vojnové hry , podľa slov Alana Emrich , prednáša na Art Institute v Kalifornii , sú “ pokusy simulovať minulosť alebo budúce udalosti prostredníctvom kvantifikácie a zákony pravdepodobnosti . “ Ako každá iná hra , je potrebné pravidlá, ktoré im pomáhajú funkciu ako hra , a v prípade , že Wargaming , pravidlá zapojenia, ako napríklad jednotky pohybmi celej terénu , možnosti útoku , útok a obranné schopnosti , sú veľmi dôležité pre jej úspech . Úvahy pri navrhovaní Wargame pravidiel

Vojnové hry majú sadu základných funkcií , z ktorých k tomu svoju hru – play , vrátane mapy oblasti , čítače predstavujú jednotky každého hráča , sada pravidiel , ktorá určuje, ako každý prístroj sa môže pohybovať a zapojenie ďalších jednotiek , a občas , graf , ak je hra nepoužíva život bodový systém . Príklad pravidiel angažovanosti v Wargames by mohla byť prijatá z šachu — , kde každý kus má pravidlo stanovuje , ako a kde sa môže pohybovať na palube . Tiež niektoré kusy sú povolené len zapojiť ďalší kus určitým spôsobom , ako pešiaci proti kúsky šikmo proti nim .
Mapa oblasti

Efektívne využitie mape môže zvýšiť možnosti zapojenia , ako mapy často obsahujú efekty, ktoré umožňujú viac úspešných a škodlivých útokov — ako sú vyvýšené miesto pre ďalekonosné útoky a lesných oblastí pre ochranu . Tvar mapy je tiež dôležité pre jednotku pohybu a útoku /obranného plánovania . V podstate, mapa má reprezentovať realistický terén , ako je napríklad neumožňuje jednotky prechádzať pevnými predmetmi .
Typov jednotiek

Počítadlá môžu predstavovať jednotky rozdielne pevnosti a schopnosti, alebo môžu mať podobné vlastnosti , ale namiesto toho použiť náhodné systém , ako je pravdepodobnosť grafu . V každom prípade , silné a rýchle jednotky sú veľmi užitočné v čele bitky , ale môže byť len zriedka zanechaný starať sa pre seba — sú účinnejšie a zároveň chránené v rámci armády .
Jednotka Movement Across mape

pohyb pultom a útok /možnosti obhajoby môže závisieť na tom , čo typ jednotky je . Pozemné, letecké a námorné jednotky sú najčastejšie vo vojnových hrách , a postupujte podľa realistických zákonov . Pozemné a námorné jednotky , napríklad, nemôže napadnúť vzdušné jednotky , ak sa špecializujú na potieranie týchto jednotiek . Letecké jednotky ignorovať všetky terény ( zem) účinky . Len morské jednotky sú schopní sa orientovať hlbokú vodu .
Brnenie a rozsah

Jednotky môžu byť ľahko alebo ťažko obrnené — bývalý by mať väčšiu mobilitu ako druhý , ale tiež pravdepodobne mať menší útok a obranné schopnosti . Rozsah je tiež dôležité — jednotky , ktoré možno len útok na short – range často viac škody ako ďalekonosné jednotiek , ale , samozrejme , musia prechádzať mapy oblasti za účelom útoku .

Categories : hry

Pridaj komentár