Čo je Cod 4 Dynamic Lighting

Po jeho vydaní na konci roka 2007 , “ Call of Duty 4 : Modern Warfare ? “ Získal bezpočet ocenenie za svoju pôsobivosť prakticky v každej kategórii : grafika , hrateľnosť , zvuk , multiplayer a prehrávanie schopnosti. Čo sa týka grafiky, hra zdalo sa , že najviac ťaží z jeho použitia dynamického osvetlenia . Dynamické osvetlenie vytvára veľmi realistický zážitok , že bez ohľadu na dennú dobu alebo miesto , pomohla ponoriť vás do skúseností skutočného vojaka . Funkcie

Dynamické osvetlenie je funkcia , ktorá vytvára a prispôsobuje osvetlenie zariadení , ako protichodný k vytvoreniu a spustenie vopred určené osvetľovacej sústavy . To znamená, že namiesto toho , aby vytvorila centrálne osvetlenie zariadenia, ako je slnko , a pre- vykonávanie tieň budovy , hra môže vytvárať a vrhať tiene na jeho vlastné . Napríklad , ak ste mali hodiť granát do miestnosti v Call of Duty 4 , explózia by spôsobila , keď len krátko , tieň musí byť zoslané na to , čo je vo vnútri miestnosti , vzhľadom na umiestnenie granátu , v čase explózie .
História

V čase jeho vydania , “ Call of Duty 4 “ bola jedna z prvých hier na funkciu dynamického osvetlenia , a to najmä na úrovni že herné prvky . V niektorých hrách , avatar hráčova môže vrhať tieň vzhľadom na jeho umiestnenie , ale mať každú položku a objekt v hre má schopnosť zosielať a premietať svoj ​​vlastný tieň , ktorý je vzhľadom na umiestnenie zdroja svetla , ako “ Call of Duty 4 “ áno , bolo neslýchané .
Význam

Prítomnosť dynamické osvetlenie v “ Call of Duty 4 “ zarobil to výnimočné a standout značky , pokiaľ ide o vizuálne efekty sa takmer všetkých hlavných novinových správach , a jeho prevedenie dynamické osvetlenie pri zachovaní 60 snímok za sekundu vytvoriť precedens , ktorý je stále sledoval v roku 2010 snímok za sekundu ( FPS ) , tak koľko rámy akcie sú umiestnené na obrazovke každý druhý ; vyšší FPS , tým vyššia je realizmus .
Formula

Kým používanie a početné popravy dynamického osvetlenia sa často používajú v priebehu hry , všetky typy sú založené na jedna centrálna vzorec . Po prvé, je vytvorený zdrojom svetla , či je to Slnko , granát , alebo akýkoľvek iný zdroj svetla nájdené v hre . Za druhé , akonáhle sa svetlo zapne , “ na “ svetelné záblesky von , osvetľujúce všetko okolo neho . Každý objekt , ktorý je rozžiari sa odrezať cestu svetla , rovnako ako v reálnom živote , a bude vrhať tieň na objekty a terén za ním .
Varovanie

Pri hra je použitie dynamického osvetlenia je pripočítaný za to , že “ revolučný “ , táto funkcia nie je bez chýb . Častokrát , môže hra mechanik nemusí presne vyvážiť dva zdroje svetla , bez nedosahuje svoje vznešené ciele 60 snímok za sekundu , a to najmä v úrovni alebo situáciách, keď sú prítomné v daždi alebo iným poveternostným vplyvom .
< Br >

Pridaj komentár