Informácie o Dungeons & Dragons 3.5

“ Dungeons & Dragons 3.5 “ Wizards of the Coast , nie je úplne nové vydanie klasickej RPG , ale skôr aktualizácia tretieho vydania . Na rozdiel od štvrtej vydania D & D , kde sú pravidlá a štýl hry sa líši od tretieho ročníka , D & D 3.5 je niekoľko revízie základných pravidiel a pocit z D & D 3E . Zmeny bojový systém

Hlavné zmeny od tretej do 3,5 vydaniach sú bojový systém . V 3.5 , boj v D & D je založený predovšetkým na využívanie D & D miniatúry , ktorý sa zhoduje s D & D Miniatures hre . Ale tým , že boj miniatúrne báze , pravidlá sú intenzívnejšie , a preto zložitejšie . Nová revízia pridáva jednotlivé kategórie zbraní na základe veľkosti stvorenia . Ďalšie zložitosť 3,5 je boj menej tekutiny ako v treťom ročníku , pretože DM musí neustále odkazovať na právne knihy pre každého melee bicykli .
Zmeny tried

triedy postáv dostal mierne prepracovanie v 3,5 s niekoľkými zmenami hlavných tried . Sledovanie skill bol zdôraznený pre triedu Ranger , ktorý je viac v súlade s prírodou triedy . Okrem toho , Rangers môžu teraz používať lukostreľba zručnosti , na rozdiel od dvoch – zbraň požiaru . Rogues , barbari , čarodejníci a Bards boli tiež revidované ; Napríklad , Tuláci a Barbari sú vyššiu pravdepodobnosť , ako sa vyhnúť pasce , zatiaľ čo kúzelníci prídu o jeden nižší úrovni kúzlo zakaždým , keď úroveň vyššie . Tieto vylepšenia do triedy sú navrhnuté tak , aby postavy viac konzistentné ako v predchádzajúcich vydaniach .
Zmeny zručnosti a výkony

D & D 3.5 odstránila veľa zručností , ktoré nie sú často používané, ako je napríklad Intuit smer . Boli tiež pridané Mnoho výkony ; Avšak , väčšina z nich je “ +2 na dve zručnosti “ a podobné výhody . Niektoré výkony boli zlúčené , ako dve zbrane , boje a Ambidexterity . Niektoré iné výkony , ktoré boli pridané , zatiaľ čo iné boli vynechané , ale zmeny sú menej významné ako vo štvrtom ročníku .
Zmeny Core Knihy

Príručky hráčov dostal najmenší počet zmien , s identickým umenia a viet v niektorých kapitolách . V dôsledku toho , 3,5 hráčov Handbook by nemala byť považovaná za hlavná kniha , pretože zmeny sú povrchné . Použitie tretie vydanie Príručka hráčov bude stačiť pre potreby každého Gamer . Príručka The Dungeon Master tiež mal niekoľko zmien ; najviac pozoruhodne pridaný materiál z iných zdrojov , ako sú príručky Epic Level . Monsters Manual je len jadro kniha , ktorá získala významné opraviť . Umenie v tejto knihe bol zmenený , a každý obrázok má komentovaný popis , na rozdiel od tretieho ročníka . Organizácie zoznamu monštier bol takisto revidovaný, takže je ľahšie nájsť konkrétne bytosti v knihe . Pre hráčov , ktorí chcú hrať ako monštrum , Monsters Manual má teraz nastavenie úrovne , čo umožňuje PC ( hranie postáv ) , aby hrateľné monštrá sa tak podrobne , ako niektoré z tradičných tried .

Pridaj komentár