Christian jazykolam hry

Kresťanské jazyk – twister hry slúžiť ako zábavné ľadoborca ​​pre nových členov do kresťanskej skupiny a pôsobí ako dobré vokálne warm – up pri príprave na vážne Biblie oratória neskôr . Tieto hry pomáhajú zapojiť členov do napájaného aktivity k zvýšeniu pozitívneho ducha skupiny a získať skupinu pracujúci spoločne v jednote , so zameraním nepriamo na kresťanské dynamiky . Kolo Sheep

Cieľ hry je udržať jazyk – twister deje okolo kruhu hráčov. Vedúci skupiny hovorí , že prvé slovo je jazyk – twister a potom ďalší hráč hovorí , že ďalšie slovo , a tak ďalej a tak ďalej , až kým jazyk – twister je odovzdaný okolo kruhu . Jazyk – twister by mal zhromažďovať rýchlosti s cieľom udržať ju ísť okolo, kým sa vodca výkriky , “ koleso oviec ! “ Ak jazyk – twister je rozbitá neisté hráč , že hráč sedí mimo , zatiaľ čo hra pokračuje , kým konečný výkrik je odovzdaná alebo posledný hráč zostane stáť . Christian Cieľom je nikdy opustiť jeden hráč stojí ako ovce stratená .
Ryby Twist

Predstavujeme Beanbag ryby s názvom Twist na kruhu , skupiny vodca výkriky “ Twist ! “ pred hádzanie rýb na iného hráča . Catcher začína jazyk – twister a rýchlo hovorí , že prvý riadok a kričí , “ Twist ! “ pred hádzanie rýb na iného hráča . Hra pokračuje, kým sa jazyk – twister skončil a nový jazyk – twister je zahájená . Cieľom hry je , aby sa jazykolamy deje s cieľom udržať ryby plávať vpred symbolicky šíriť kresťanské posolstvo . Hra končí , keď hráč rozhodne kričať , “ Ryby na Ttwist ! “ miesto začatia nového jazyka – twister . Ale ak hráč bol vynechaný z hry tým , že majú možnosť hrať , hra je stratená , pretože ryba má dosiahnuť každý hráč v hre . Ak je rytmus hry je rozbitá neisté prehrávači alebo ryba je vynechaný , ryba musí začať plávať dozadu , takže jazykolamy musí byť povedané v opačnom smere . Keď ryba príde späť na začiatku , ryby , môžete začať znova plávať vpred .
Blind Twister

Standing náhodne po miestnosti , čelia rôzne smery a so zavretými očami , hráči začať . Vedúci skupiny nespustí hru , pretože každý hráč môže spustiť zvolený jazyk – twister . Každý človek potrebuje povedať jedno slovo z jazyka – Twister . Ale problém pre ďalší hráč je vedieť , kedy presne príde , bez toho, aby iný hráč prichádza s ďalšie slovo v rovnakom čase . Ak dvaja alebo viacerí hráči prísť v rovnakom čase , hra sa vracia na začiatok . Cieľom je pracovať spoločne v slepej viere dokončiť jazyk – twister .

Pridaj komentár