Nintendo Jumper Potom Používa

Nintendo 64 bol prepustený v roku 1995 ; to bolo Nintendo prvá konzola schopná plne trojrozmerné grafiky . To prišlo s množstvom príslušenstva , vrátane expanznej 4MB PAK , ktorá umožňovala lepšie grafické technológie v niektorých hrách . Bez rozšírenia Potom , však, jumper Potom stál na svojom mieste . Základy

jumper Potom vyzerá takmer totožný s expanznou Potom a nemá žiadny iný , než doslova zaberajú slot , že expanzia Potom by za normálnych okolností naplniť funkciu . Expanzia Potom nebol prepustený až v roku 1999 , štyri roky po pôvodnom vydaní systému a dokonca potom jednoducho voliteľný doplnok — aj keď niektoré hry , ako “ Donkey Kong 64 “ nutné ho .

Význam

jumper Potom slúžil vyplniť zásuviek , ktoré by mali prijať až o rozšírenie PAK , kým upgrade užívateľ . Bolo nutné eliminovať pamäť Rambus , ktorá nemohla spustiť s 4MB pamäte systému mal bez expanznej PAK . Konzola by hrať hry , bez toho, aby buď jumper PAK alebo rozšírenie PAK . Snažím sa robiť tak by malo za následok prázdne obrazovke .
Rozšírenie

expanzia Potom dal systém 4MB ďalšiu pamäť , čím sa konzola celkom na 8 MB ​​. Potom nahradil jumper PAK a nechá hry rozšíriť na ich grafické statočnosť , rovnako ako otvorené ďalšie úrovne a funkcie . Niektoré hry , vrátane “ Perfect Dark , “ rozbehol so zníženými grafiky bez expanznej Potom , zatiaľ čo iní , ako napríklad “ The Legend of Zelda : Majora maska ​​, “ nemohol spustiť vôbec , bez toho by to
inštalácie .

jumper PAK a expanzné Paks sa môžu obaja byť vymenený otvorením veka v prednej časti hornej časti konzoly . Červená značka bude znamenať vrchol prepojky PAK . Jumper Potom je odstrániť pomocou nástroja pre odstránenie súčasťou N64 expanznú PAK alebo lyžicou . Expanzia Potom sa potom zasunie do slotu jumper Potom kedysi do zamestnania .

Pridaj komentár