Ako zarobiť viac – výber hry

Najčastejším prejavom multiple – choice hry je “ zvoliť si vlastné dobrodružstvo “ štýl knihy . Hráč sleduje jednu z mnohých naratívnych vlákien . Presná trasa , že sa v príbehu závisí na rozhodnutiach , ktoré prijmú. Tieto druhy hier môžu byť čisto pre zábavu , alebo môžu byť konštruované na vzdelávacie účely . To možno dosiahnuť tým , že včlení matematiky , riešenie problémov alebo všeobecných vedomostí otázok a výzvy do story.Things budete potrebovať
veľký list papiera
perom
počítačom
tlačiarne
Page spojivo

Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Vypracovať nastavenie , téma a charakter vášho príbehu . Aby bolo možné vytvoriť príbeh , hráč , ktorý preberá úlohu hlavnej postavy , musí sa stretávajú s nejakým príkoriam . To by mohlo byť niečo z bytia unesený pirátmi je stratená vo vesmíre .
2

Rozhodnite na začiatku a na konci pre svoj ​​príbeh . Možno budete chcieť ponúknuť niekoľko možných koncov , alebo môžete nastaviť jednu konkrétnu končí ako konečný cieľ . Zamyslite sa nad problémami , hráč bude musieť prekonať , aby sa dostať sa na koniec .
3

Napíšte úvodný scénu svojho multiple choice hry na počítači . Dokončiť scénu tým , že predstavuje prehrávač s výberom a rôzne možnosti , ako chce postupovať .
4

Nakreslite rámik v dolnej časti listu papiera . Napíšte veľa skrátenej verzii úvodnej scéne . Nakreslite vetvy prichádzajúce od poľa . Každá pobočka predstavuje jedno z rozhodnutí , hráč mohol urobiť . Nakreslite rámček na konci každej vetvy .
5

Napíšte scény , ktoré nasledujú výber uskutočňovaný v úvodnej scéne . Napíšte scény na počítači a podať skrátenú verziu v príslušnej kolónke . Koniec každú scénu s iným výberom , ktorý vedie k výberu nových scén . Pokračovať týmto spôsobom .
6

Prineste nitky príbehu zase spolu pravidelne . Nie ste snaží ponúknuť niekoľko úplne samostatných príbehov prehrávača , skôr sa im ponúka celý rad spôsobov , ako sa dostať z jedného bodu do príbehu ďalšie.
7

Zahrnúť niektoré udalosti ktoré majú vplyv na to , ako prebieha hráč neskôr v hre . Napríklad by ste mohli mať scénu čoskoro na tom , kde hráč môže vybrať medzi pomáha núdzi obchodníka uniknúť z banditov alebo krádeže svoj ​​tovar , zatiaľ čo on je roztržitý . Neskôr v hre môže hráč naraziť na obchodníka znova . Príbeh závit by mal byť priamy hráč ísť na jednu konkrétnu scénu , keby pomohol obchodníka , a iné , ak ho okradol .
8

Počet všetky debny a očíslovať je od jedného do konečné číslo . Prvá scéna by mala byť číslované jedno , ale po tomto nedávajú im tieto čísla postupne ; miešať medzi jednotlivými scénami . Na konci každej scény , kedy hráč musí vykonať svoje rozhodnutie , dať mu číslo scény , že každá voľba zodpovedá .
9

Vytlačiť scény v sekvencii . Zbierajte stránky do knihy a zviažte ho .

Pridaj komentár