RPG Quest Nápady

V oboch video a stolové hry na hrdinov , dobrý príbeh saje hráčov v , zatiaľ čo zlý príbeh vypľuje je priamo von . Všetko najlepšie hra na svete , sa nezapočítavajú pre veľa bez účinnej príbehu ho sprevádzať . Ak chcete zostaviť úlohu , ktorý si hráči budú hovoriť o niekoľko rokov , začnite tým , že vytvorí príbeh , ktorý dostane je závislý . Keď Crafting Quest , nezačínajte s príbehom

“ Niektorí dobrodruhovia stretnú náhodou v krčme . Počuje o jaskyňu plnú zlata , strážia požiarnej dýchanie draka . Oni pripojiť sily zabiť draka a získať zlato . “

Táto fantasy dobrodružstvo je klišé . Hráči majú malú investíciu do pozemku . Proste sa stalo , že tí , ktorí zabíjajú monštrum a vziať jeho veci . To je dôvod , prečo hľadanie je potrebné začať s postavami , nie príbeh .
Postavy sú na prvom mieste

Každý príbeh potrebuje ústredné konflikt , konflikt , ktorý pochádza z samotné postavy .

Pred remeslu pozemok pre role – playing game , remeslo znaky hráčov. V videohre budete ( herný dizajnér ) má plnú kontrolu . Vo stolová hra na hrdinov , môžete ( hra majster , ktorý spúšťa hru ) sa bude musieť prispôsobiť rozhodnutie svojich hráčov .
Remeselníci charakter- riadený konflikty

Uistite sa , že postavy majú nedostatky , ktoré vedú ku konfliktom , a potom zostaviť príbeh okolo týchto konfliktov . Tam musí byť externý oponent ( supervillain , démon – pán ) , ale musí byť aj vnútorný konflikt pripojený k externému konfliktu . Do konca questu , postavy musia prekonať svoje chyby a svojich nepriateľov .

Napríklad, ak je znak naivný mladý princ , si ho zradil jeho Mocichtivý brata . Pomstychtivý princ musí získať jeho trón a pritom zachovať jeho ľudskosť . Ak postava je sebecký kúzelník , aby ho náhodou rozpútať hroznú démona . Čarodejník sa musí vrátiť späť svoje chyby a naučiť sa starať o ostatné .

V oboch prípadoch , že hráči majú osobný záujem na príbehu , pretože to je ich príbeh .
Rozvíjať Hlboké Villains , nie Plytké Ones

Každý príbeh potrebuje dobrý darebák , ale najlepšie darebáci vidí seba ako hrdinu . Sú to len zlo pre zlo je dobro . Hitler bol masový vrah , ale on si myslel , že uloženie nemecký ľud , čistenie planétu pre hlavný závod .

Často darebáci predstavujú temnú stranu hrdinov . Batman a Joker sú obaja kostýmoch šialenci , ktorí porušujú zákon . Rozdiel je v tom , že Batman robí obhajovať poriadok , zatiaľ čo Joker robí šíriť anarchia .

Vezmite si tieto lekcie z histórie a literatúry . Konfrontovať svoje hráčov s ich najtemnejších ja .
Uistite sa , že sú hrdinovia a Villain Zoznámte sa pred prijatím konečného zúčtovania

V scenári “ zabiť draka “ sme začali s , charaktery sa stretnú s drakom iba vtedy , keď ho zabiť . Dobré príbehy majú hrdinovia splniť zloducha pred záverečnou bitkou . Skoršie stretnutie založiť nepriateľský vzťah , čo má za následok lepšiu finálnej bitke .
Be Sure situácie nemajú ľahký Solutions

Pit svojich hráčov proti morálnych dilem . Medzi ocenenej série “ Dragon Age “ núti hráči čeliť morálne šedá situácie , ako je obetovanie nevinného dieťaťa zachrániť mesto . Uvedenie hráčov v rozhodujúcich rolí ( a robiť im čeliť následkom ) zvýši svoje investície do deja .
Vezmite Hráči Niekde špeciálny

Akonáhle budete mať svoje postavy a konflikty , vytvoriť nastavenie . Najlepšie nastavenie nemajú recyklovať starý scenár “ fantasy kráľovstva “ . Skúste cúvaní štandardné nastavenie ( svet , kde škriatkovia brániť svoju vlasť z invázie ľudí ) alebo miešanie žánrov RPG ( svet , kde roboti magické poháňané závod kolonizovať hviezdy ) .

Nech sa stane čokoľvek , nezabudnite , že fantastické svety sú nič bez dobrých postáv a konfliktov . Keď budete mať toto pravidlo na pamäti , budete vytvárať úlohy , ktoré hráči nikdy nezabudnem .

Pridaj komentár