Ako sa Xbox Kinect Motion Sensor práce

? Kinect , Xbox je detekcia pohybu vstupného zariadenia , umožňuje ovládanie konzoly so svojimi pohybmi a hlasom . Analyzuje , čo to vidia 30 krát za sekundu , aby bolo možné zodpovedajúcim spôsobom reagovať . Každý Kinect obsahuje neviditeľný zdroj svetla pre osvetlenie ľudí a objekty , senzorový čip pre meranie vzdialenosti na konkrétne body a unikátny vložený zobrazovacie softvér pre vytvorenie mapy hĺbky o tom , čo je pred kamerami . Súhrnné údaje

softvér , ktorý riadi zariadenie Kinect je schopný čerpať z rozsiahlej databázy informácií získaných z reálnych scenárov . Tento rozsiahly zber vzoriek údajov je to , čo robí Kinect dokáže rozpoznať ľudí rôznych výšok , veku a veľkosti tela , a nosia rôzne oblečenie . Každý Kinect zavolá späť na servery dátových křupání Microsoft s cieľom získať pomoc , tlmočnícke to , čo vidí pred sebou , a produkovať správnu odpoveď .
Hardware

tri kľúčové komponenty , ktoré tvoria zariadenie Xbox Kinect je VGA fotoaparát s rozlíšením 640 x 480 pixelov , snímač hĺbky a multi – duálny mikrofón . Snímač hĺbka je vybavený snímačom CMOS monochromatický a infračervené projektor , ktorý sú obaja slúži na vytvorenie 3D mapa , čo je v miestnosti – neviditeľné svetlo premietaný z Kinect , ktorý potom meria čas potrebný na návrat , aby sa pracovať vzdialenosti .
presnosť a flexibilitu

Xbox Kinect dokáže merať hĺbky 1 cm a výšku a šírku až do 3 mm . Hĺbka a farebné informácie sa používajú spoločne , aby sa Kinect lepšie rozpoznávať , kde časti tela a objektov začiatok a koniec , a senzor tiež čerpá z informácií , ktoré jej z aplikácie alebo hry , ktorá je v súčasnej dobe beží – ak sledujete Netflix , napríklad , to vyzerá na navigáciu gestá ; ak hráte tanečné hry , to vyzerá pre tento typ pohybu miesto . Kinect má tiež schopnosť rozpoznávať a rozlišovať medzi plochami .
PrimeSense

PrimeSense pôvodne vyvinutý na surový technológiu , ktorá bola s licenciou spoločnosti Microsoft tvoriť základ Kinect snímač pohybu . Práca spoločnosť sa staval na existujúcich “ doby letu “ metódy , v ktorej sa svetlo odrazilo späť od objektu , kódovaním dát v rámci infračervenej prúdy získať presnejší obraz , keď sa vráti . Objekty vo vnútri miestnosti vytvárajú deformácie vo svetle , ako je to sa odráža späť , čo dáva Kinect údaje , ktoré potrebuje , aby na mieste tvarov a ľudí . Snímač hľadá ľudské torzo v prvom rade , a potom na ruky a nohy , a potom sa pokúsi odhadnúť , kde sa tieto časti tela sa v čase niekoľkých mikrosekúnd “ , rovnako ako tam , kde sú teraz .

Pridaj komentár