Mind – čítanie Hry pre deti

Mind – čítanie hry môže byť zložité alebo jednoduché ; sú často prenosné a ľahko nastaviť a hrať . Oni & amp ; # 039 ; re tiež zábavný spôsob , ako sa pobaviť skupinu detí , často po dlhú dobu . Či už & amp ; # 039 ; re táborový inštruktor hľadá zábavu čo robiť medzi činnosťou alebo rodič plánuje čarovnú – themed narodeninovú oslavu , tu sú niektoré myšlienkové čítanie hry , ktoré niekto môže urobiť , a všetky deti budú tešiť . Black Magic

Ak chcete hrať čiernu mágiu , budete potrebovať dvoch hráčov , ktorí poznajú tajomstvo , kto byť anketár a kto bude čítať myšlienky . Čitateľ myšlienok opúšťa izba, a zvyšok skupiny sa rozhodne objekt bude & quot ;. To & quot ; Musí to byť niečo vidieť do skupiny . Čitateľ myšlienok a potom sa vráti , a Anketár body na rôznych objektoch a zároveň sa pýtam , a quot ; Je to toto a quot ?; Tajomstvo spočíva čierny objekt :. Po Anketár poukázal na všetky čierne diery , ďalší objekt sa odkazuje na je a quot ; IT & quot ;
Brain Čarovná

brain Mágia vyžaduje tiež dvaja hráči , ktorí vedia, ako hrať, je Asker a čitateľ myšlienok . Anketár montuje päť objektov a umiestni ich na podlahe alebo na stole pred sebou v rade . Čitateľ myšlienok a potom odíde z izby , a skupina si vyberie jeden z objektov, ktoré majú byť & quot ; IT & quot .; Anketár potom požaduje, aby čitateľ myšlienok , aby sa vrátil do miestnosti , a čitateľ myšlienok okamžite povedať skupinu , ktorá námietku si vybrali . Kľúč je v tom, ako Anketár volá myseľ čitateľa späť . Myseľ čitateľ vie, že každá z piatich objektov v rade predstavuje písmeno slova & quot ; mozgu , a quot ; ako keby anketár písali & quot ; Mozog & quot ; pomocou objektov zľava doprava . Keď pýtajúci volá čitateľa myseľ vrátiť sa do skupiny , ona začne vetu s písmenom zodpovedajúce objekt vybrali . Napríklad , ak je objekt vybraný, je najďalej vľavo ( písmeno a quot ; B & quot ; ) by mohla povedať , a quot ;. Lepšie vrátiť sa teraz & quot ;
Áno alebo Nie

Áno alebo Nie je ďalšia hra , ktorá vyžaduje dvoch hráčov , ktorí vedia, ako tajné , myseľ čitateľa a anketára . Čitateľ myšlienok opúšťa izba, a nad skupinou rozhodne o otázke, ktorá môže byť zodpovedaná s áno alebo nie . Skupina tiež súhlasí s tým, na čo správna odpoveď je . Čitateľ myšlienok a potom sa vráti do izby a položí ruky na chrámoch Asker . Anketár zatína čeľusť , aby čitateľ myšlienok odpoveď : jeden zovrieť znamená áno a dvaja na mysli nie. Myseľ čitateľ môže cítiť stúpačiek , aj keď zvyšok skupiny nemôže vidieť .
Stick čísla

Stick čísla je hra, v ktorej všetci hráči sa môžu naučiť & quot ; prečítajte si myseľ & quot ; z Asker . Anketár musí zhromaždiť niekoľko malých objektov , ako sú palice , riad alebo ceruzky . Anketár začína tým , že povie skupinu , & quot ; budem uvádzať číslo medzi jedným a desiatimi tým , čo robím a quot .; Ona potom usporadúva objekty na stole alebo na podlahe . Mala by namiesto nich starostlivo, takže to vyzerá, ako ona je usporiadať je dôležité . Ona potom sa spýta skupiny , aké číslo to je s uvedením . Číslo , ale nemá nič spoločné s tým , ako sa zariaďuje objekty ; sa označuje to počtom prstov sa uvádza na stole alebo na podlahe v blízkosti objektov , keď je ukončený ich usporiadanie . Vzhľadom k rôznym členom postavy skupiny z tajomstiev , môžu sa striedať bytia Anketár až každý vidí , ako to funguje .

Pridaj komentár