Tabuľa anglickej hry

Tabule hry sú základným nástrojom pre každého učiteľa angličtiny – učitelia môžu používať odmeniť triedy za dobré správanie , zatiaľ čo stále učia základné jazyk a schopnosť riešiť problémy . Tieto hry môžu byť živé , dokonca aj drsný , a fungujú najlepšie, keď umožňujú každý študent v triede k účasti . Duch

Učiteľ napíše list na palube . Študenti sa striedajú pridávanie nových listy k tomuto listu , s upozornením , že prvý študent pridať list, ktorý dá kompletné slovo v slovníku prehráva kolo . V prípade , že učiteľ napísal list & quot ; G & quot ; na doske , napríklad, a študent potom napísal list , & quot ; O , & quot ; že žiak stratí koleso , pretože & quot ; GO & quot ; je slovo v slovníku .

Všetky listy pridaný do predstavenstva musí umožniť prípadné pravopis slova našiel v slovníku . V prípade , že učiteľ napísal slovo & quot ; G & quot ; na doske , napríklad, a študent potom napísal list , & quot, x , & quot ; že žiak stratí kolo , pretože žiadne slovo v slovníku začína písmenami & quot ; GX & quot ;.

Študenti môžu napádať navzájom , ak sa domnievajú , že list bude pridané na hracej nebude umožňovať prípadné pravopis slovo v slovníku . Avšak, v prípade , že napadnutý list umožňuje prípadné hláskovanie slova , challenger prehráva kolo . Napríklad , ak je jeden študent napádal ďalšie potom Student pridá písmeno & quot, N ‚ ; listu & quot ; G & quot ; študent robiť úlohu by stratil koleso , pretože & quot ; GNU & quot ; a & quot ; Gnosis & quot ; sú obe slová v slovníku .

Hra pokračuje tak veľa kôl, ako učiteľ chce . Víťazný hráč je študent , ktorý stratil čo najmenej kôl po celú dobu hry . Vo veľkých triedach , hrajú Duch v skupinách dvoch študentov v čase, turnaj štýl alebo rozdelením triedu do dvoch skupín , ktoré sa striedajú pridávanie písmen k doske .
Slovník

Učiteľ píše obskurní slovo na tabuľu . Učiteľ potom sa spýta svojich študentov zapísať to , čo si predstaviť , by mohla byť definícia tohto slova . V rovnakej dobe , učiteľ zapisuje skutočné definície na vlastný papier . Učiteľ zhromažďuje definície študentov a číta nahlas , miešanie v skutočnej definícii niekde v tomto procese . Študenti hlasovať o ktorom veria , že je samotná definícia . Akékoľvek študenti, ktorí sa odhadnúť , pravý význam slovného dostane bod , rovnako ako všetkých študentov , ktorí dostávajú hlas pre ich zhotovené definície . Študent s najvyšším počtom bodov na konci hry vyhráva .
< P > Každý študent , ktorý pozná definíciu slová môžu šepkať do učiteľa pred začiatkom hry . Ak je tento študent správne , že automaticky dostane bod .
< P > Po každom kole , učiteľ môže prerokovať so stratégiami triedy , ktoré môžu byť použité odhadnúť skutočnú definíciu slova . Slovník je užitočná hra pre rozšírenie slovnej zásoby a písanie zručnosti . Študenti sa rýchlo naučia písať definície slovníka v štýle , keď môže získať body tým , že tak skutočne robia .
Hangman

Učiteľ vyberie slovo od slovník ale neodhalí slovo svojim študentom . Namiesto toho , ona píše sériu pomlčiek na palube , z ktorých každý predstavuje jedno písmeno v slove . Vedľa pomlčky , učiteľ čerpá lešenia .
< P > Študenti sa snažia uhádnuť písmená v slove . Keď sa študenti hádať správne , učiteľ napíše list, že uhádol cez zodpovedajúce palubnej doske . Keď sa študenti asi nesprávne , učiteľ nakreslí časť tela visiace muža hojdajúcu z lešenia . ( Učiteľ môže začať mužovu hlavu , a pokračovať v jeho trupe , rukách a nohách . Ak učiteľ chce poskytnúť študentom viac času sa odhadnúť , že by mohla obsahovať podrobnosti , ako fúzy, okuliare a topánky . )

Študenti vyhrať, ak sa uhádnuť slovo , než učiteľ dokončí výkres zavesenie človeka . Táto hra nadväzuje slovnú zásobu a môžu posilniť spoločné slovo štruktúry .

Pridaj komentár