Ako si vyrobiť D & D kampane Zábava

Dungeons and Dragons , tiež známy ako D & D , je fantasy hra na hrdinov , ktorá má byť legrace . Je to tiež znamenalo , že spolupracovní snaha . Ako Dungeon Master a hráči niesť určitú zodpovednosť za vytváranie hru zábavné a držať to zaujímavé . Je – li vaše kampaň začala cítiť ako grind miesto hry , tam sú veci , ktoré Dungeon majstrov a hráčov môžete urobiť , a to ako v hre aj mimo nej , ako zlepšiť zážitok a uistite sa , že každý má dobrý čas . Návod
Pre DMS
1

stráviť hodinu alebo dve prísť na to , čo hráči sa chystáte stretnúť na ďalšom zasadnutí , vrátane prípadných skúšok zručnosti , a bojuje . Vedieť , čo chcete zahrnúť do každého stretnutia bude hra beží hladšie a držať krok hore .
2

použite rekvizity . Nepoužívajte len povedať hráčom , že sa nachádzajú na vedomie , že odhaľuje tajné heslo . Napíšte ju a odovzdať im to , keď ju nájsť . Ak je treba dekódovať niečo , napíšte ju a dať im kľúč , aby mohli robiť prácu sami . Podpery pridať prvok ponorenie do hry , ktorá uľahčuje zostať v charaktere a zameral .
3

Pridať humor. Dungeons and Dragons nemusí byť smrteľne vážne po celú dobu . Dokonca aj tvrdené dobrodruhovia majú dobré smiech a hneď potom . Zvážte pridanie fintivý non – player charakter ( NPC ) , hlúpe úlohy alebo pár vtipov v charaktere zlepšiť náladu .
4

Buďte flexibilný . Bez ohľadu na to , čo ste mali v pláne , charaktery idú nájsť spôsob , ako to obísť . Keď idú mimo koľajnice , nesnažte sa nútiť späť do svojho pozemku . Skúste sa vrátiť s tým , čo vám , prispôsobuje svoj ​​príbeh , aby sa zmestili ich akcie . Ak sa zabiť svojho hlavného zloducha , než ste mali v úmysle , napríklad , nemajú podvádzať role , aby bolo nemožné . Vymeňte ho s podriadeným , ktorí povýšili , relatívna von pre pomstu , alebo kľučky z sprievodcov , ktorí sa snažia vyplniť mocenské vákuum , ktoré zostalo po jeho predčasnej smrti .
5

Nastavte náladu . Pomocou hudby , svetelného alebo zvukového efektu sprostredkovať správnu atmosféru . Ak sa situácia má byť desivé , stlmte svetlá a dať na nejaký desivý hudbu alebo zvukové efekty dostať hráčov do správne myslenie . Filmové soundtracky , v príslušnom žánri , sú ideálne pre to .
6

Zistite si , aké hry si hráči zaujíma Ak sa vaši hráči hľadajú dobrý boj , nedávajú im rada NPC hovoriť . Ak dávajú prednosť hranie rolí , nie hit je s vlnou po vlne Kobold . Ak dávajú prednosť výzvu , dať im jeden . Ak nechcú charakter smrť byť možnosť , nenechajte je zomrieť . Aké sú vaše hráči majú záujem môže meniť od relácie k relácii , alebo dokonca z hodiny na hodinu . Ak hráči sú samozrejme kazí k boju , snaží pracovať jeden v , aj keď je to len náhodné stretnutie . Ak sa zasténání , keď voláte k úlohe z vlastného podnetu , aby boj jednoduchšie a presunúť na ďalšie hrdinu stretnutia.
7

Vezmite hobby vážne . Role – playing je koníček , ktorý môže ťažiť zo štúdia a jeho porozumenie . Vypočujte si role – playing podcasty , čítať hra na hrdinov blogy . Alebo si kúpiť knihu , ktorá sa zaoberá dobrodružstvo nápady , tipy pre prácu s problémovými hráčmi , a spôsoby , ako byť flexibilné
8

Buď súčasťou tímu – . D & D nie je súťažná hra . To nie je určený ako test zručností medzi hráčmi a Dungeon Master . Vašou úlohou , ako Dungeon Master , by malo byť , aby sa ubezpečil príbeh je dobrý a že hráči majú dobrý čas . To nie je poraziť v boji , prekabátiť im hádanky a zabrániť im darí .
Pre hráčov
9

byť investované . Určité množstvo buy – in z hráčov je nutné pre každý mať dobrý čas . Snažte sa zostať v charakteru , kde v úlohe – hrať stretnutia .
10

Venujte pozornosť . Nehrajte , ak ste na telefóne , vykonávať na bočnej alebo posielať textové správy , zatiaľ čo hra je v relácii . To rozptyľuje ostatných hráčov a rozbije náladu .
11

Buď veľkorysý hráč . Nikdy však nemal vytvárať monopol na Dungeon Master je čas alebo pozornosť . Dajte ostatným hráčom šancu zažiariť . Skúste zapojiť druhý hráč postavy pomocou v znaku žartovať , keď strana je medzi stretnutie .
12

Vezmite plot háčik . V hre na hrdinov , hráči môžu robiť , čo chcú , ale to neznamená , že by mali . Ak Dungeon Master je vám jasne daný dej háčik , nevyhýbajú sa to len preto , že je to možné . Aktívne sa vyhnúť príbeh bude len zmaril Dungeon Master a ostatných hráčov . To neznamená , že nemôžete odchýliť od plánovanej dobrodružstvo , ale v prípade , že skupina je určený k záchrane princeznej , nie navrhovať niečo iné .
13

Buďte kreatívny . Namiesto toho , hovorí Dungeon Master , ktorý chcete zasiahnuť škriatok s kladivom , popíšte , ako ste to hojdačka , kam mierite a čo hovoríte , ako to urobiť . Ak sa snažíte sweet – talk charakteru non – player do dáva vám zľavu , povedzte Dungeon Master , čo hovoríte na NPC miesto aby ho chcete vrátiť diplomaciu .

Pridaj komentár