Klasická americká Detské hry

život amerického dieťa zvyčajne točí okolo beží po okolí a hrať hry so svojimi priateľmi . Aj s pokroky v technológii , mnoho z týchto hier zostali plátok generácie Americana po generácie . Jedná sa o jednoduché hry , ktoré často len vyžadujú deti využiť svoje predstavivosti s nimi hrať . Červená , zelená
Nespúšťajte prostredníctvom červeného svetla v tejto hre .

Tento klasický detský hra je variáciou na značky , často hral školských prestávkach . Jedno dieťa je vybraný ako “ semafor “ , zatiaľ čo ostatné všetky deti sa zoradia asi 50 stôp od neho . Semafor hráč čelí od balenia hráčov a začne volať buď “ červené svetlo “ alebo “ zelenú “ . “ Zelená “ umožňuje hráčovi , aby starostlivo pohybovať smerom k semaforu hráč , sa snaží k nemu dostať skôr , než on volá “ červené svetlo “ , ktorá núti všetkých hráčov okamžite zastaviť , nech sú kdekoľvek . Pokiaľ semafor hráč otočí a zachytí všetky hráčov pohybujúcich sa počas “ červené svetlo “ , ktoré sú mimo hru . Prvý hráč označiť na semafore hráč vyhrá právo byť semafor počas ďalšieho kola . Pokiaľ nie sú hráči podarí ho označiť , koleso začína znovu .
ClipArt Ducha v cintoríne
To sa neodporúča , aby deti hrať túto hru v skutočnom cintoríne .

jedná sa o klasický spin na hide – a – hľadať , zvyčajne hral na teplé letné večery alebo okolo Halloween . Jedno dieťa je vybraný , aby sa uchádzač alebo “ duch “ , zatiaľ čo ostatné deti sa pokúsi ukryť sa v okolitých úkrytov . Duch sa počíta do určeného počtu a potom sa pokúsi nájsť jeden z detí . Deti môžu dosiahnuť imunitu sú označené duchom , ak sa dostanú na miesto , kde duch začal počítať . Táto oblasť je zvyčajne veranda alebo lavičke v parku . Ak je hráč chytený duch , ona sa stane duch počas ďalšieho kola .
Duck Duck Goose
žiadne skutočné kačice sú zapojené do tejto hry . < P > Táto klasická hra sa hrá v mnohých amerických základných školách . Deti sedia v kruhu , zatiaľ čo jedno dieťa je vybraný ako “ to . “ Hráč , ktorý je “ to “ chodí okolo kruhu výčapné deti na hlavu , zakaždým hovoriť “ kačica “ . Ak “ to “ hráč kohútiky dieťa na hlave a volá “ hus , “ hus hráč musí vstať a pokúsiť sa naháňať “ to “ hráč okolo kruhu a označiť ho skôr , než “ to “ môže sadnúť v mieste hus hráč vstal z Ak husacie hráč nemôže označiť “ to “ , sa stane “ , že “ hráč počas ďalšieho kola . Ak hus dokáže označiť na “ to “ hráč , “ je “ hráč potom sedí v strede kruhu a nemôže byť prepustený do ďalších husia značiek “ je “ hráč . K dispozícii sú tiež bulharskí a ghanský verzia tejto hry , ktoré sú typicky hral rovnakým spôsobom , ale za použitia iného jazyka .

Pridaj komentár