Ako vytvoriť svoj ​​vlastný Zoo Farm Game

Klaus Teuber , návrhár ocenenej doskové hry “ Osadníci z Katanu , “ tvrdí najlepší herný dizajnéri sú samy o sebe herný nadšenci . Pre tých , ktorí s vášňou pre zoologické záhrady a hospodárskych zvierat , rovnako ako hry , navrhovanie a výrobu zoo farma hra by mohla predstavovať vynikajúcu príležitosť využiť konkurenčné nadšenie . Vykonať svoju vlastnú zoo farma hra vyžaduje , aby ste koncepcie a plánu formát , objektívne a štruktúru hry pred testovaním jej hrateľnosť a možno ešte dôležitejšie , jeho re- hrateľnosť . Pokyny dovolená 1

Určte formát hry . Napríklad , ak máte znalosti programovania , môžete pokúsiť navrhnúť počítačovú báze zoo farma hry , podobne ako MyZoo alebo Farm Town . Ak máte v pláne hrať túto hru s priateľmi alebo rodinou v stacionárnom nastavenia , môžete navrhnúť stolovú hru ako rodinné farmy alebo Zoomania zoofari . Dalo by sa tiež vytvoriť ďalšie typy non – prop – založené hry , ako je napríklad jednoduché metař lovia alebo drobnosti alebo informačno – založené hry .
2

Vyberte cieľ pre hru . Napríklad , vaším cieľom by mohlo byť učiť alebo naučiť sa čo najviac , ako môžete o odlišnom zoo a hospodárskych zvierat v priebehu hry . Podobne , vaším cieľom by mohlo byť narastať bodov alebo cestovať po mape alebo trasy .
3

Rozhodnite , či vaša hra bude konkurencieschopný , alebo nie . Konkurenčné zoo farma hra by vás postaví proti súperovi , a to buď virtuálne súpera alebo reálny súpera , ako si obaja pokus o dosiahnutie cieľa hry
4 < p pred alebo lepšie ako ostatní . > konceptualizovat spôsob , akým sa hra hráč pohybovať od začiatku hry k cieľu hry . Použite brainstorming činnosti , ako je koncepcia grafy a freewrites , použitie iných hier s podobnými cieľmi ako modely . Napríklad , ak ste sa rozhodli vytvoriť zoo farma stolovú hru , ktorej cieľom je závod okolo mape farmy v detskej zoo pred tromi ostatnými konkurentmi , môžete mať hráči role kocky alebo výmenu kariet zistiť , ako sa pohybovať po palube .
5

navrhnúť systém rizík a odmien pre svoje hry . Tie budú držať hru zaujímavé a podnetné . Napríklad pre počítačovú hru , v ktorej sa pokúsite narastať body na základe toho , koľko virtuálne zoo zvieratá udržať nažive v priebehu jedného roka , mohol si predstaviť riziká , ako je virtuálna ochorenie alebo iné ochorenie , ktoré môže poškodiť zvieratá . Rovnako tak by si predstaviť odmeny , ako je nadbytok potravín alebo zvlášť produktívne obdobie rozmnožovania .
6

Postaviť prototyp pre vašu hru . Zamerajte sa na mechaniku hry samotnej , skôr ako pridanú výstroj ako maškarné vzorov alebo grafiky . Napríklad , ak ste navrhovaní hru počítačovej báze , obmedzujú sa na kódovanie týkajúce sa hrateľnosti , skôr než kódovanie týkajúce sa grafiky . Ak ste navrhovaní lov – ako hra , sa zameriavajú na typy položiek , ktoré majú byť umiestnené , a poukázal na zoologickej záhrady alebo farmy , skôr než usporiadanie lov karty .
7

otestujte mechaniku hry s príslušným počtom hráčov . Testovanie mechaniku vyžaduje , aby ste hrať v hre , pri vedomí páuz a závady , ktoré ovplyvňujú hru . Venujte zvláštnu pozornosť akejkoľvek cesty , v ktorom hra môže byť príliš ľahké alebo príliš ťažké , rovnako ako spôsoby, ako hra môže byť prepustení , alebo nudné .
8

Tweak prvky hry , ktoré majú vplyv na hra hrať negatívne . Napríklad , ak je karta na báze zoo hra , v ktorej hráči odpovedajú rôzne zoo zvieratá nemožné stratiť v určitom mieste , pretože tam je obmedzený počet zvierat kariet na zápas , pridať viac typov kariet .
9

Skúšobné a vyladiť mechaniky , kým hra hra je pevná , príjemná a náročné .
10

Pridať prvky do hry , aby estetika príťažlivé hráčom . Napríklad , ak staviate hru počítačovej báze , navrhnúť atraktívne grafiku pre rôzne zoologickej záhrady a hospodárskych zvierat . Ak ste navrhovaní hry Trivia báze vyvinúť štandardizované a bezstarostný – až k – čítať skóre karty alebo dotaz karty . Ak ste navrhovaní plochých hru , navrhnúť pekne vyložil , maľoval a leštené hry doskové a figúrok .

Pridaj komentár