Ako hrať na riziko dosková hra

Risk je dosková hra , v ktorej každý hráč predstavuje národ sa snaží dobyť svet . To je turn – based a hrá tri až šesť hráčov . Okrem štandardných pravidiel , tam sú početné variácie ( pozri odkaz 1 ) , niektoré z ktorých najčastejšie je variant pre hru dvoch hráčov a Secret Mission rizík , v ktorom hráči vyhrať dosiahnutie tajné ciele . Pokyny dovolená 1

Pochopiť kúsky . Riziko obsahuje herný plán s mapou sveta rozdelené do provincií , rovnako ako tri typy vojenských jednotiek : Pechota ( zvyčajne muž s puškou ) , kavalérie ( zvyčajne kôň ) , a delostrelectva ( obvykle dialo ) . Tvary jednotlivých kusov sa môže líšiť v závislosti na verzii hry , ale pravidlá budú rovnaké . Jednotlivé kusy sa môžu voľne vymieňať so sebou kedykoľvek podľa nasledujúceho kurzu :

1 pechoty = 1 “ armáda “ br 1 Calvary = 5 “ armád “
1 delostrelectva = 10 “ armády “ ( pozri odkaz 2 )

druhé hlavné dielo v štandardnej hre je karta RIZIKO . Rizikové karty sú získané tým , že dobyli územie , a môžu byť obchodované v súpravách pre ďalších armád .
2

Zvoľte územia . Na začiatku hry každý hráč dostane počet štartujúcich armád v závislosti na počte hráčov: .

Traja hráči , každý 35 armád
pre štyroch hráčov , 30 armád každý < br . /> pre päť hráčov , 25 armády každý .
pre šesť hráčov , 20 armád každý . ( Pozri odkaz 2 ) Spojené

Variácie existujú , v ktorej je možné hrať s dvoma hráčmi , ale štandardné pravidlá vyžadujú aspoň tri .

Každý hráč hodí raz kockou , s najvyššou valec deje prvý . Striedajú , každý človek stanovuje jednu armádu na neobsadené území vlastného výberu . To sa vykonáva , kým každá územie bolo vyhlasoval .
3

Distribúcia , počnúc armády . Akonáhle bolo vyhlasoval , všetky územia , hráči môžu distribuovať svoje zostávajúce , počínajúc armády na svojom území jeden po druhom . Môžu umiestniť toľko alebo ako nemnoho armád v danom území , ako sa im páči , ak aspoň jedna armáda zostáva v území .
4

Award štart zase armád . Na začiatku svojho kola ( vrátane prvom kole ) , hráč spočíta počet oblastí , že zaberá a delí tromi , klesá žiadnu časť ( takže ak hráč má 9 , 10 , alebo 11 území , výsledkom je 3 ) . To je počet pomocných vojsk , dostane v tomto poradí . Tieto armády môže byť okamžite umiestnený v každom území prehrávač disponuje . Existuje jedna výnimka z tohto pravidla : hráč vždy dostane najmenej tri armády , aj keď má len jeden území
5

hotovosti v kartách .. Ak hráč má kompletnú sadu troch RIZIKOVÉ kariet v ruke , môže sa obchod je v pre extra armády teraz . Ak má päť alebo viac kariet , musí sa premeniť ich na začiatku svojho kola . Existujú dva spôsoby , ako vytvoriť úplnú sadu : jeden každý z pechoty , božie muky a delostrelectvo karty , alebo sada troch rovnakých kariet . Napríklad , tri pechotnej karty . Počet armád závisí na tom , koľko sád už obchoduje v , a sleduje nasledujúci vzorec : .

Prvý set dostane 4 armády
druhý set dostane 6 armád
tretí set dostane . 8. armády .
štvrtý set dostane 10 armád .
piaty set dostane 12 armád .
6. set dostane 15 armád . ( Pozri odkaz 1 )

Každý ďalší set nad šesť dostane ďalších päť armád . Napríklad , siedmy set dostane 20.
6.

útoku . Hráči môžu začať toľko útokov , ako sa im páči na ich zákrutách , a môže útočiť iba územie priľahlé k ich vlastnej . Útočník sa môže rozhodnúť vrátiť medzi jedným a tromi kockami , a obranca sa vrátiť buď jeden alebo dva . Die najvyššej útočníka je v porovnaní s matricou na najvyššiu obrancu , a potom umrieť ďalšie najvyššia útočníka zomrieť ďalšie najvyššia obranca . Navyše Kocky sú ignorované ( napr. v prípade , že útočník hodí tri a obranca valia dva , útočník ignoruje jeho najnižšiu zomrieť ) . Hráč nemôže vrátiť viac kociek ako má armády v území .

Ak útočník vyhrá na oboch kockách , potom obranca stráca dve armády . Ak obranca víťazí na oboch kockách , potom útočník stráca dve armády . Ak útočník a obranca každý vyhrať na jednom umrieť , potom každý z nich stratiť armádu .

Útočník môže po každom kole zastavení . V opačnom prípade , bitka je u konca , keď boli stratené všetky armády ochranca . Obrancovia nemôže “ ustúpiť “ uprostred bitky , a útočníci musia mať aspoň dve armády v území k útoku ďalší z tejto oblasti , a oni sú zakázaní od niekedy opúšťať územie prázdny .
7

Posilniť postavenie . Hráč môže ukončiť svoj ​​ťah tým , posilňujúci svoju pozíciu . Je to tým , že pohybuje armády z jediného územia , sa riadi do iného územia sa ovláda . Môže to urobiť len raz na jej druhej strane , a to okamžite končí svoj ​​ťah .
8

Príjem kartu RIZIKO . Ak hráč úspešne prijatá aspoň jednu provinciu od iného hráča , potom sa dostane jeden rizikový kartu . Hráč nikdy nemôže získať viac než jedného rizika kartu , na druhej strane , bez ohľadu na to , koľko územia sa má .
9

Prejsť na ďalšie hráča . Ďalší hráč začína svoj ťah tým , že ide späť na krok 3.

Pridaj komentár