Stolové hry , ktoré používajú guličky

Historicky , doskové hry mali kusov v najrôznejších tvarov . Z pešiakmi v “ Ospravedlňujem sa “ do plastových kruhových mesiačiky “ Trivial Pursuit , “ nebolo nič tabu . Jedným z najčastejších doska figúrok , však, je mramor . Guličky sú spojené so starými strategických hier , ako Chinese Checkers akčných hier , ako je “ Hungry Hungry hippos . “ Čínska dáma

Čínska dáma je storočia – stará dosková hra pre dvoch až šesť hráčov . Čínska Dáma doska je v tvare Dávidovej hviezdy so šiestimi bodmi . Jamky na tvári dosky drží guličky v mieste . Hráči môžu pohybovať iba guľôčku do prázdneho priestoru nad iným mramoru . Inteligentný hráči sa snažia reťazec spolu dlhé skoky , aby sa guličky na opačnej strane hviezdy tak rýchlo , ako je to možné . Víťazom je prvý hráč presunúť všetkých 10 jeho guličky na opačnú stranu .
Zhoršenie

“ Zhoršenie “ bol prvýkrát predstavený v roku 1962 . Cieľom je presunúť všetky svoje guľôčky po palube od začiatku až do domu . Die hádže určiť , koľko miesta mramoru môže pohybovať . Hráči nesmú odovzdať svoje guľôčky a pristátie na mramoru iného hráča spôsobí im vrátiť sa na začiatok . “ Zhoršenie “ by mohli hrať až šesť hráčov .
Mancala

Mancala je počítanie hra sa skladá z drevenej hraciu dosku s 12 plytkými jám usporiadané ako vajce kartónu a veľkým priestorom na každom konci dosky . Cieľom je zhromaždiť čo najviac guličiek vo vašom priestore , a oklamať súpera do prvej straty svojej guľôčky . Každý hráč začína s tromi guličkami . Začínajúci hráč si vyberie mramoru z boku a kvapky jeden do prázdnej jamy . Výmena prehrávača sa zmení , s každým sa snaží dostať svoju poslednú mramoru pristáť v Mancala ( veľký priestoru ) alebo prázdne miesto na jeho strane dosky .
Hungry Hungry hippos

detskej hre “ Hungry Hungry hippos začína “ so štyrmi hráčmi dostať každý päť guličiek . Každý hráč ovláda plastovú “ hippo “ , pripojenej k páke . Každý hráč tlačí “ chvost “ svojho hroch otvoriť papuľu a urvat všetky guličky v strede herného plánu . Hráč s najväčším počtom guličiek vyhráva .
Ktorá čarodejnica ?

„Ktorá čarodejnica ? “ bol čoskoro ’70s éra trojrozmerného dosková hra z Milton Bradley s strašidelného domu téme . Dom bol plný pascí a hráč mohol nakresliť kartu , ktorá volala po nejakej zlé skutky čarodejnicou sa bude konať . Jedna čarodejnica upustil “ whammy loptu “ , ktorý by sa vyhladiť všetko v jeho ceste . Whammy loptu bol v skutočnosti mramoru , ktorý mal byť klesla padák komína v strede domu . Každý hráč zasiahnutý touto padajúce mramoru sa musel vrátiť niekoľko medzier .

Pridaj komentár