Ako navrhnúť Krajina v Dungeons and Dragons

žalár Veliteľ Dungeons and Dragons kampaň musí vytvoriť dejovú zápletku , ktorá sa bude angažovať hráča , zábavnou a náročnej ceste . Vytvorenie zákazku krajine , bude hra jedinečné predstavivosti DM a víziu toho , ako by mala kampaň postupovať . Hoci Wizards of the Coast vytvoril mapy pre hráča používajú , aby svoje vlastné krajine , v mytológii RPG pridáva ďalší rozmer , a to najmä pre tých , ktorí hrajú D & D pre mnoho years.Things budete potrebovať
mnohostenný kocky
Dungeons and Dragons Vlastné suma Kniha pravidiel
Dungeons and Dragons Hráči príručka
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
pera a papiera
Zobraziť ďalšie inštrukcie dovolená 1

nakreslite mapu vašej krajiny . Rozhodnite sa , či chcete , aby sa ostrovný štát , alebo ak chcete , aby to hraničí s pre-existujúce územie z D & D vesmíru . Začnite so základným obrysom a pridať Mestá, obce , osady , riek , jazier a hôr . Udržujte tieto základné , takže mapa nie je preplnená , ale stále majú informácie o každej lokalite na ruke , keď hráči chcú vedieť . K tomu , aby samostatná mapa len pre vás vidieť . Označiť všetky skryté poklady , zbrane , kúzla a NPC , že hráči s ktorými sa stretnete v priebehu hry .
2

poskytovať umelecké diela , ktorá zodpovedá s vašou víziou vašej krajine . To pomôže hráčom predstaviť každom mieste rovnakým spôsobom máte , čo umožňuje voľný – plynúce hre . Komunikácie v D & D kampane je potrebné; DM musí zachovať zábavnú hru , bez toho, aby narušil hráčov , kvôli jednoduchej nedorozumenie ( viď. Ref. č 1 ) .
3

Vytvoriť podrobný krajine , ktorá nie je ohromujúci , alebo nadbytočné . Ako DM , musíte baviť hráčov , nie porodila s 20 – minútových prednášok histórie . Detaily sú dôležité nastaviť náladu , ale ak budete používať príliš často , hráči môžu stratiť záujem ( viď. Ref. č 2 ) .
4

Zistite , čo hráči chcú z kampane . Ak sa chcú zamerať na mestských centier , potom musíte vytvoriť ďalšie mapy pre každú obec alebo mesto . Naplniť mesta so zapojením NPC ( Non – Hracie znakov ) a potenciálnych vedľajších questov . Ako DM , sa vedenie na hráča , sa ich riadenia ; dať im slobodu vybrať si svet , v ktorom budú zaberať (Pozri Ref. č 2 ) .
5

Použite prvky z iných krajín v rámci sveta fantázie , buď z kníh alebo z predchádzajúcich D & D kníh . Ak chcete vybudovať púštnej krajine , môže nastavenie Čierne Slnko poskytnúť nejakú inšpiráciu . Pre tradičné meč a čarodejníctva kampaň , séria Dragonlance kníh nastavili latku . D & D má tiež klasické nastavenie horor s kampaňou Ravenloft ak hráči chcú bojovať s upírmi , vlkolakmi alebo dokonca Frankenstein netvor (Pozri Ref. č 3 ) .

Pridaj komentár