Ako zabiť kus v šachovej hre

Šach je stolová hra hrá medzi dvoma hráčmi . Doska je vyrobená z 64 štvorcov striedavých farbách . Každý hráč ovláda “ armádu “ 16 kusov . Táto armáda je ohrozená zo šiestich rôznych typov kusov : jeden kráľ , jedna kráľovná , dva biskupi , dva havrany , dvaja rytieri , a osem pešiakov . Každý kus je riadená zavedeným súborom pravidiel . Tieto pravidlá určujú , ktorým smerom a množstvo miest každý kus je právne schopný sa pohybovať . Tieto pravidlá tiež uviesť , kedy môže určitá skladba “ zabíjať “ alebo “ capture “ ďalší kúsok . Ten kus je odstránený z dosky . Pokyny dovolená 1

Eliminovať nepriateľské kus pomocou svojho kráľa tým , že pohybuje o jedno pole ľubovoľným smerom na námestí v súčasnej dobe obsadené súpera kusu . Okrem kráľ môže zachytiť len ďalší kus , ak tento krok neopustí kráľa zraniteľný . Keď kráľ je do štvorca , ktorý ponecháva to bezbranný voči zachytenie , že kráľ je “ začiarknuté . “ To môže byť nútený na kráľa o protihráčom sa správne umiestnenie kúsky , ktoré hráča . Hráč nikdy nemôže vykonať ťah , ktorý by opustil svoje vlastné kráľa v stave “ check “ . Kráľ nikdy nemôže zachytiť inú kráľa .
2

Presuňte kráľovná ľubovoľný počet miest v každom smere v priamej alebo diagonálne línii na pole obsadené jednou z častí vášho nepriateľa , aby ho odstrániť . Žiadny kus môže prejsť ďalší kus , aby sa zabiť alebo zachytiť .
3

Zabite kus pomocou biskupa pohybuje o ľubovoľný počet polí diagonálne do priestoru obsadeného nepriateľskou kus .
Stránka 4

Zachytiť kus s vašou veža pohybom ľubovoľný počet polí vodorovne alebo zvisle na pole obsadené súperovou figúrkou .
5

Prejsť na rytiera v “ L “ tvar ľubovoľnom smere, ak je pohyb sa skladá z dvoch štvorcov v priamom smere a končí jeden štvorec na stranu . Ak koniec námestia je obsadená súperovou figúrkou , že kus je zachytený . Rytier je schopný “ skákať “ cez nejaký kus , aby sa dospelo na jeho požadované miesto .
6

Presuňte pešiak jedno pole diagonálne zachytiť kus nepriateľov . Tento krok je možné vykonať len vtedy , keď je nepriateľ zaberá priestor na rade priamo pred pešiaka a diagonálne s ním susedí .

Pridaj komentár